وی درباره وضعیت آسانسورهای موجود در ایستگاه های مترو یادآور شد: هنوز میان کارخانه های تولیدکننده و اتحادیه های آسانسور تضاد وجود دارد، که استانداردهای مترو باید دارای چه خصوصیاتی باشند، ولی نیاز مترو به آسانسورهایی است که قابلیت تردد تا ۶۰ متر در زیر زمین را داشته باشند و نمی توان بدون در نظر گرفتن استاندارد، آن ها را وارد چرخه مترو کرد.
احمدی بافنده با بیان اینکه همه آسانسورهای موجود در مترو از استانداردهای لازم برخوردار هستند، تصریح کرد: استانداردهای آسانسور در مترو متفاوت است و برای جلوگیری از ایجاد حوادث در آسانسورهای نصب شده باید سازمانی بالاتر از شرکت تولید کننده و کارخانه همچون سازمان استاندارد، کیفیت آن ها را تضمین کنند.
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر به مترو سازی به عنوان یک صنعت نگاه می شود، خاطر نشان کرد: در زمینه تعمیرات مترو تاکنون به پیشرفت های خوبی دست یافته ایم و در رایزنی های متعدد با چینی ها که سازنده قطارهای مترو هستند، درخواست نظارت بر روی تولیدات را کرده ایم که با حفظ و رعایت استانداردهای لازم نسبت به تولید قطار اقدام کنیم.
انتهای پیام/