سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حکم علی وطنی؛

قائم‌مقام معاون توسعه فناوری و رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی منصوب شد

معاون توسعه فناوری معاونت علمی و فناوری، اسماعیل قادری‌فر را به‌عنوان رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی منصوب کرد.

به گزارش  حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  علی وطنی، معاون توسعه فناوری معاونت علمی اسماعیل قادری‌فر را به‌عنوان قائم‌مقام معاون توسعه فناوری و رییس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی منصوب کرد. در این حکم آمده است: نظر به مراتب تعهد و شایستگی‌های علمی و عملی جنابعالی و بنا به موافقت معاون‌علمی و فناوری رییس‌جمهوری، به‌موجب این حکم به‌عنوان «قائم‌مقام معاون توسعه فناوری و رییس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی» منصوب می‌شوید.

پیگیری مجدانه وظایف و امور محوله به‌ویژه اجرای دقیق و مؤثر نظام‌نامه «استاندارد مأموریت های متوازن ستادهای توسعه فناوری» در همه ابعاد شش‌گانه ابلاغی مقام عالی معاونت در هماهنگی و تعامل کامل با دیدگاه‌های ایشان، اولویت اصلی آن مرکز است.

همچنین رصد تحولات اقتصادی، اجتماعی و یافتن راهکارهای خلاقانه برای حل چالش‌ها و مسائل کلیدی کشور با بهره‌مندی از راهبردهای فناورانه و استفاده از توان نخبگان علمی، مورد تاکید است.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی هم‌راستا با سیاست‌ها و راهبردهای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دولت دوازدهم مسألت می‌نمایم.

بدین‌وسیله از زحمات آقای امید توکلی در طول مدت تصدی ریاست آن مرکز قدردانی می‌کنم.

پایان پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.