سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رشد ۱۱۱ درصدی کشفیات مواد مخدر در آزادشهر

فرمانده انتظامی شهرستان آزادشهر از کشف ۲۴۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان طی شش ماهه نخست امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازگرگان؛ سرهنگ محمدرضا اصلانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال ۲۴۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این شهرستان کشف شد که نسبت به سال گذشته ۱۱۱ درصد افزایش داشتیم.

وی افزود: در این مدت در جرایم مختلف یک درصد دستگیری بیشتر شده است، در بحث سرقت ۲ درصد افزایش، ولی با تلاش همکاران ۲۶ درصد افزایش دستگیری داشتیم.

اصلانی تصریح کرد: پلیس راهور در ۶ ماه نخست سال ۹۷ تعداد ۱۳۵۰ گواهینامه صادر کرد و ۲۱ هزار تخلف ثبت کردند و همچنین ۳۱۳ خودرو و ۶۸۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف را توقیف کردند. غالبا موتورسوارانی که باعث مزاحمت برای شهروندان یا پلاک وسیله نقلیه خود را مخدوش کرده یا سند نداشتند، توقیف شدند.

وی با اشاره به اینکه یک ساختمان کلانتری و یک ساختمان اداری بازنشستگان ناجا توسط خیرین امنیت ساخته شد، اظهار کرد: ساختمان کلانتری ۱۱ در مساحت ۲۰۰۰ متر مربع و زیربنای ۵۰۰ مترمربع در دو طبقه ساخته شد.

فرمانده انتظامی آزادشهر بیان کرد: برگزاری صبحگاه مشترک در ستاد انتظامی با حضور مسئولین شهرستان و خانواده‌های شهدا، دیدار با ائمه جمعه و حضور پررنگ کارشناسان در مدارس و مساجد، دیدار با قضات و رئیس دادگستری از برنامه‌های شاخص در هفته نیروی انتظامی در آزادشهر است.
 
انتهای پیام/م
 

کشفیات مواد مخدر در آزادشهر

برچسب ها: نیروی انتظامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.