سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار شهرستان هیرمند خبرداد:

افتتاح 50 پروژه در شهرستان هیرمند

فرماندار شهرستان هیرمند گفت: تعداد 50 پروژه با اعتبار 17 میلیارد تومان در هفته دولت در شهرستان هیرمند به بهره برداری خواهد رسید.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از  زاهدان ،محمد علی پیری افزود : ایام هفته دولت فرصت مناسبی برای هم افزایی و افتتاح طرح ها و پروژه های مهم و بزرگ در شهرستان می باشد.

وی افزود: در طول هفته دولت در شهرستان هیرمند تعداد پنجاه پروژه با اعتبار هفده میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان هیرمند بیان داشت: در سومین روز از هفته دولت تعداد سه پروژه با اعتبار سه میلیارد و سیصدو بیست و پنج میلیون تومان کلنگ زنی و افتتاح شده است.

پیری تصریح کرد: المان مهاجر در مرکز شهر دوستمحمد به نمایندگی از سه پروژه شهرداری با اعتبار هشتاد میلیون تومان افتتاح شد.

وی ابراز داشت: مجتمع گردشگری و پذیرایی و رفاهی اداره میراث فرهنگی با مشارکت بخش خصوصی با اعتبار سه میلیارد تومان در شهر دوستمحمد کلنگ زنی شده که با ساخت این مجتمع تمامی مردم می توانند مراسمات خود را در آن برگزار کنند.

فرماندار شهرستان هیرمند اظهار داشت: پایگاه بهداشتی شماره یک شهری شبکه بهداشت و درمان با زیر بنای صدو پنجاه متر مربع و با تحت پوشش قرار دادن پنج هزار و صد نفر، با اعتبار دویست و چهل و پنج میلیون تومان امروز به بهره برداری رسید.

وی گفت: همچنین به مناسبت روز کارمند از کارمندان نمونه ادارات سطح شهرستان هیرمند با اهدای لوح تقدیر و تشکر به عمل آمده است.

محمد علی پیری تصریح کرد: گفتگوی مستقیم و پرسش و پاسخ مردم با مسئولین امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مسجد صاحب الزمان(عج) شهر دوستمحمد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ع


بهره برداری از چندین پروژه در هیرمند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.