مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته دولت 47 مدرسه در استان می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از  زاهدان ، علیرضا راشکی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با هفته دولت 47 مدرسه با 116 کلاس درس برای بهره مندی سه هزار و 500 دانش آموز استان از فضای آموزشی استاندارد راه اندازی می شود.

راشکی افزود: 40 مدرسه با 109 کلاس درس از مجموع طرح های هفته دولت با مشارکت خیران نیک اندیش به دانش آموزان استان هدیه شده است.

راشکی بیان کرد: علاوه بر طرح های ذکر شده در مهرماه امسال نیز 100 مدرسه در قالب 369 کلاس درس با اعتبار افزون بر 440 میلیارد ریال آماده بهره برداری می شود.

وی افزود: سال گذشته در مجموع 445 کلاس درس تحویل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان شد در صورتی که با عنایت مسئولان و خیران در 6 ماه امسال 486 کلاس تحویل و در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان گفت: در دولت یازدهم از هفته دولت سال 92 تاکنون 2 هزار و 516 کلاس درس در قالب 839 پروژه در سطح استان احداث شده و به بهره‌برداری رسیده است.

وی گفت:تعهدات خیرین مدرسه‌ساز در استان سیستان و بلوچستان در سال 92 حدود 9 میلیارد 500 میلیون تومان بوده که در سال جاری به 47 میلیارد تومان رسیده و رشد بالغ بر 5 درصدی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/گ

در هفته دولت راه اندازی 47 مدرسه در سیستان وبلوچستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار