سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان استاندارد ایران:

رویکرد نظام استانداردسازی بر مبنای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است

رئیس سازمان استاندارد ایران گفت: نظام استانداردسازی رویکرد نوینی بر مبنای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ نیره پیروز بخت رئیس سازمان استاندارد ایران: امروز 4 شهریور در مراسم افتتاح ساختمان اداری و آزمایشگاهی استاندارد خراسان جنوبی، گفت: پروژه‌هایی که افتتاح می‌شود نشان دهنده این است که این دولت در فعالیت‌های خود رو به پیشرفت و توسعه است.

وی افزود: از هفته دولت برای نشان دادن بخشی از عملکرد دولت به مردم استفاده می‌شود.

رئیس سازمان استاندارد ایران با بیان اینکه سازمان ملی استاندارد درگیر فعالیت‌های همه جانبه است گفت: این سازمان در فعالیت‌های ملی و بین المللی موفقیت‌های خوبی به دست آورده است.

پیروز بخت ادامه داد: در بحث پروژه‌های عمرانی این سازمان موفق شد حدود 10 پروژه از 14 پروژه نیمه تمام باقیمانده از دولت قبل را به اتمام رسانده و بهره برداری کند.

وی تصریح کرد: اگر در استان‌های کشور نتوانیم فعالیت‌های خود را به درستی انجام دهیم از هدف اصلی خود یعنی سلامت و ایمنی مردم باز می‌مانیم.

رئیس سازمان استاندارد ایران با بیان اینکه نظام استانداردسازی رویکرد نوینی بر مبنای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، گفت: زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست که تنها تعداد محدودی از کالاها استاندارد باشند.

پیروز بخت با بیان اینکه فرآیندها نیز در سازمان ملی استاندارد مورد توجه قرار گرفته است، افزود: طبق سیاست‌های کلی سلامت برخی از مواد مضر برای بدن باید مدیریت شود که طبق دستور رئیس جمهور استاندارد ها را تغیبر دادیم و تا زمانی که این استانداردها تغییر نکرد انفاقی در مورد مواد غذایی حاصل نشد.

وی تصریح کرد: اگر کمک‌های لازم صورت گیرد یک آزمایشگاه مجهزتر از آزمایشگاه افغانستان در مرز ماهیرود ایجاد خواهد شد.

رئیس سازمان استاندارد ایران یادآورشد: در مورد صادرات سوخت نیز در حال مدیریت هستیم و با طرف افغانستانی مذاکره کردیم.

انتهای پیام/ع

ایجاد آزمایشگاه استاندارد در مرز ماهیرود خراسان جنوبی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.