سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان :

افتتاح پروژه گازرسانی مجتمع اعتضادیه سمنان

آئین بهره برداری از پروژه گازرسانی روستایی خیرآباد در منطقه اعتضادیه سمنان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ علیرضا شریفی نژاد مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در حاشیه مراسم بهره برداری از پروژه گازرسانی روستایی خیرآباد در منطقه اعتضادیه سمنان، گفت: رای اجرای این طرح ۴۵۰میلیون تومان هزینه شده است.


وی افزود: عملیات اجرایی پروژه گازرسانی روستایی به مجتمع اعتضادیه سمنان از ابتدای سال ۹۶ شروع و ظرف مدت ۱۵۰ روز با صرف هزینه ۴۵۰ میلیون تومان به اتمام رسید که این امر مصداق کار جهادی برای تحویل پروژه های گازرسانی سمنان پیش از آغاز فصل سرما محسوب می شود.


شریفی نژاد درباره مشخصات  پروژه گازرسانی روستایی خیرآباد تصریح کرد: این ایستگاه قابلیت تقلیل فشار گاز با ظرفیت دو هزار و ۵۰۰ متر مکعب در ساعت را دارد.


وی افزود: مشخصات طرح شامل مواردی چون خط تغذیه ۱۶ اینچ، ۷۲۰ متر لوله فولادی، ۲۵۰ شبکه پلی اتیلین ۶۰ و یک هزار و ۵۰۰ متر است.


مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان در ادامه از بهره برداری و کلنگ زنی ۱۰ پروژه گازرسانی روستایی در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: این پروژه ها با اعتبار بالغ بر ۲۷۹ میلیارد ریال طی هفته دولت افتتاح می شود که امروز شاهد افتتاح یکی از این طرح ها هستیم.


وی افزود: در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۸۳ درصد جمعیت روستایی استان سمنان از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.


انتهای پیام / د


بهره برداری از پروژه گازرسانی روستایی خیرآباد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.