سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه میاندوآب؛

استقلال طلبی اقلیم کردستان عراق نقشه شوم آمریکاست

امام جمعه میاندوآب گفت:استقلال طلبی اقلیم کردستان عراق نقشه شوم آمریکا و استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده امام جمعه شهرستان میاندوآب نیز در خطبه‌های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه میاندوآب با اشاره به کارشکنی‌های جدید دولت‌های غربی به ویژه کشورهای آمریکا و اسرائیل اظهار داشت: بر اساس آخرین گزارش‌های سازمان اطلاعاتی دولت آمریکا کشورهای ایران، روسیه و کره شمالی تهدیدی برای این کشور هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده افزود: بر اساس گزارش سازمان اطلاعاتی آمریکا ایران اسلامی در رأی تهدید علیه این کشور قرار دارد از این رو کشورمان برای دولت آمریکا در اولویت قرار دارد تا علیه ملت ایران اسلامی کارشکنی‌هایی را انجام دهند.

وی گفت: از جمله تهدیداتی می‌توان به دفاع از حقوق بشر در جهان توسط ایران اسلامی، تسلیحات هسته‌ای، موشک‌های بالستیک و دیگر سخت افزارها و نرم افزارها اشاره کرد که در کشورمان به صورت صلح آمیز وجود دارد ولی دولت آمریکا در تلاش است که این موضوعات را به دور از بشریت جلوه دهد.

خطیب نماز جمعه شهرستان میاندوآب بیان کرد: ائتلاف ایران، روسیه و حزب الله لبنان از نفوذ دولت آمریکا در منطقه کاسته است و به سبب این که شیعه در کشور عراق در حال افزایش است به دنبال استقلال کردستان عراق هستند تا بتوانند نقشه‌های شوم خود را جاری کنند.

حسن زاده یادآور شد: از جمله اقدامات دولت آمریکا علیه دولت ایران اسلامی می‌توان به مخدوش کردن چهره کشور، منزوی کردن کشور، تشدید ایران هراسی در جهان، افزایش فشار بر متحدان ایران اسلامی، تشدید تحریم‌ها و به چالش کشیدن ایران توسط دولت‌های عربی اشاره کرد.

انتهای پیام/م

آمریکا برای مخدوش کردن چهره ایران اسلامی در بین سایر جوامع دست به هر اقدامی می زند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.