نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: خدمت به مردم و تلاش برای ایجاد رفاه در بین اقشار مختلف جامعه، نعمتی الهی برای مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی ظهر امروز در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه با دعوت خود و مردم به رعایت تقوای الهی و دوری از محرمات اظهار داشت: انسان برای نتیجه گرفتن در زندگی دنیوی و اخروی خود باید اقدام به عمل کند و عمل صالح سبب بهروزی فرد و عمل ناشایست سبب دچار شدن فرد به عقوبت الهی می‌شود.

وی ادامه داد:خدمت به مردم و تلاش برای ایجاد رفاه در بین اقشار مختلف جامعه، نعمتی الهی برای مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید مدیران قدر این نعمت را بدانند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت:باید همه مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی از این فرصت به دست آمده برای خدمت به مردم بیشترین استفاده را ببرند و زمینه بهبود روزافزون وضعیت زندگی مردم را فراهم کنند.


وی اضافه کرد: برخی موارد نظیر اشرافی گری مسئولان و مدیران، جناح بازی و بی توجهی به نیازهای مردم از جمله آفاتی است که می تواند مدیران را از خدمت به مردم دور کند.

امام جمعه ارومیه بیان کرد: در هفته دولت قرار داریم و به سبب شهادت شهید رجایی و باهنر در هشتم شهریورماه این هفته به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است و امیدواریم دولت دوازدهم و ریاست‌جمهوری این دو والا مقام را برای خود الگو قرار دهند چرا که ایشان خصوصیت بسیاری دارند که می‌توانیم آن‌ها را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم که ساده‌زیستی مهم‌ترین موضوع زندگی این افراد است.

حجت الاسلام قریشی افزود:مسئولان باید مواضع انقلابی خود را به خوبی بیان کنند و در برابر خواسته‌های نظام و انقلاب اسلامی ایران ایستادگی کنند تا از ورود آسیب به جامعه جلوگیری کنند.

انتهای پیام/م

 

خدمت به مردم بزرگترین نعمت  برای دولتمردان  است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.