سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقاد سناتور جمهوریخواه از ترامپ درباره ساخت دیوار مرزی با مکزیک

جف فلیک از رییس جمهور آمریکا به دلیل عقب‌نشینی از موضعش درباره پرداخت هزینه ساخت دیوار مرزی از سوی مکزیک، انتقاد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از فاکس نیوز، "جف فلیک" سناتور جمهوری خواه ایالت آریزونای آمریکا عقب نشینی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را از موضعش در خصوص اینکه مکزیک باید هزینه ساخت دیوار مرزی را پرداخت کند، زیر سؤال برد.

جف فلیک در واکنش به هشدار اخیر ترامپ مبنی بر اینکه در صورت تأمین نشدن هزینه ساخت دیوار مرزی با مکزیک، دولت فدرال را به تعطیلی خواهد کشید، گفت: پس آن وعده‌های مکرر انتخاباتی ترامپ برای وادار کردن مکزیک به پرداخت هزینه های دیوار، چه اتفاقی رخ داده است؟

ترامپ روز سه شنبه طی سخنرانی در جمع هوادارانش در شهر فینیکس ایالت آریزونا گفته بود، در صورتی که طرح بودجه کنگره هزینه ساخت دیوار مرزی با مکزیک را تأمین نکند، از امضای مصوبه کنگره خودداری خواهد کرد و به این ترتیب نهادهای فدرال به طور موقت تعطیل خواهند شد.

فلیک در ادامه منطق ساخت دیوار مرزی و ایجاد امنیت در زمینی که با چالش های محیطی همچون صحرایی مسطح، تپه هایی غلتان، دره هایی عمیق، کوهستان و مسیرهای آبی رو به رو است، زیر سؤال برد.

جنگ لفظی میان ترامپ و فلیک زمانی آغاز شد که ترامپ در سخنرانی اخیرش در آریزونا، سناتور این ایالت را فردی توصیف کرد که در مسائل مربوط به جرم و جنایت و امور مرزی ضعیف است.

سناتور جمهوری خواه آریزونا گفت: موضع من همکاری با رئیس جمهور است؛ زمانی که معتقدم که حق با رئیس جمهور است به او رأی می‌دهم، اما زمانی که فکر می‌کنم رئیس جمهور اشتباه می‌کند، با او مخالفت می‌کنم.

انتهای پیام/

جنگ لفظی ادامه دار ترامپ و سناتور ایالت آریزونا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.