سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از 18 دستگاه برتر اداری در جشنواره شهید رجایی

18 دستگاه اجرایی برتر استان در جشنواره شهید رجایی به مناسبت هفته دولت با حضور جمشید انصاری معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و جمعی از مسئولان استانی در یاسوج تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ این تعداد دستگاه اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در بخش‌های «زیربنایی و تولیدی»، «عمومی، اجتماعی و قضایی»، «شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها»، «علمی، فرهنگی و آموزشی»، «حمایتی، سلامت و بهداشت»، «شاخص‌های عمومی»، «شاخص‌های اختصاصی»، «شاخص اقتصاد مقاومتی، اشتغال و سرمایه گذاری» و بخش «بانک‌ها و مؤسسه‌های مالی در زمینه اعطای تسهیلات رونق تولید، اشتغال و سرمایه گذاری» شناسایی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش زیربنایی و تولیدی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در بخش عمومی، اجتماعی و قضایی اداره کل امور اقتصادی و دارایی، در بخش شرکت‌ها، بانک‌ها و بیمه‌ها شرکت آب و فاضلاب شهری، در بخش علمی، فرهنگی و آموزشی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و در بخش حمایتی، سلامت و بهداشت اداره کل بیمه سلامت برتر شناخته شدند.

در شاخص‌های عمومی شرکت آب منطقه‌ای، اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری و اداره کل دامپزشکی به ترتیب اول تا سوم شدند.

در شاخص‌های اختصاصی اداره کل بهزیستی، اداره کل امور مالیاتی و اداره کل امور عشایر به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در شاخص اقتصاد مقاومتی، اشتغال و سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل آموزش و پرورش به ترتیب عناوین اول و دوم را به دست آوردند و شرکت توزیع نیروی برق و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز به طور مشترک سوم شدند.

در بخش بانک‌ها و مؤسسه‌های مالی در زمینه اعطای تسهیلات رونق تولید، اشتغال و سرمایه گذاری نیز بانک کشاورزی، بانک صنعت و معدن و صندوق کارآفرینی امید به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را تصاحب کردند.

2 تا هشت شهریور هر سال به مناسبت سالروز شهادت رجایی و باهنر به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است.

 

انتهای پیام/ش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.