سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شاهین‌شهر خبر داد:

تجهیز آتش‌نشانی شاهین‌شهر به خودروی پشتیبان برای استفاده در عملیات‌های سنگین

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شاهین‌شهر گفت: این سازمان در راستای افزایش توان عملیاتی خود به یک دستگاه خودروی پشتیبان برای استفاده در عملیات‌های سنگین با امکان جاسازی دستگاه‌های تنفسی و کپسول‌های یدکی مجهز شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سعید اکرم‌خانی اظهارکرد: این سازمان در راستای افزایش توان عملیاتی خود به یک دستگاه خودروی پشتیبان برای استفاده در عملیات‌های سنگین با امکان جاسازی دستگاه‌های تنفسی و کپسول‌های یدکی، خاموش‌کننده‌ها، تشک نجات، کمپرسور شارژ کپسول‌های هوا و موتوربرق مجهز شده است.

وی افزود: این سازمان همچنین یک دستگاه پهباد با فناوری روز دنیا و با قابلیت‌های کنترل از راه دور با برد 7 کیلومتر و تصویربرداری و انجام وظایف در باد، با سرعت 72 کیلومتر حرکت با سرعت 40 کیلومتر در دقیقه خریداری کرده است؛ این پهباد به قابلیت هوشمند نقطه‌یابی و اتصال به شبکه جی‌پی‌اس، به منظور منطقه‌شناسی و گشت‌زنی درامداد کوهستان و شناسایی منطقه مجهز است.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شاهین‌شهر خبر داد: مقدمات خرید و به‌روزرسانی 3 دستگاه تلفن ماهواره‌ای ثریا، ساخت متخصصان کشور برای استفاده در مواقع بروز حوادث و بلایای طبیعی فراهم‌شده است؛ علاوه بر این، یک دستگاه تانک فوم آتش‌نشانی پرتابل قابل‌حمل توسط خودروی پشتیبان برای استفاده در حریق‌های سنگین مواد نفتی و مایعات قابل اشتعال، به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تحویل‌شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر خاطرنشان کرد: 90 آتش‌نشان و کارکنان اداری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر  در 4 ایستگاه این شهر فعالیت می‌کنند و حدود 70 مورد عملیات در ماه انجام می‌دهند.

 

انتهای پیام/م

90 آتش‌نشان در 4 ایستگاه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌شهر فعالیت می کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.