اصفهان؛

خرید تجهیزات سازمان آتش نشانی کاشان از مدرن‌ترین شرکت خارجی

تجهیزات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان با خرید پیشرفته‌ترین امکانات و دستگاه‌های مورد نیاز این سازمان از معروف‌ترین و مدرن‌ترین شرکت اتریشی روزنباور (ROSENBAUER) ارتقا می‌یابد و به‌روزرسانی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان در حاشیه نشست با (MICHAEL FRIMMEL)مدیر فروش منطقه‌ای شرکت اتریشی روزنباور(ROSENBAUER) در اتاق تشریفات خانه تاریخی آل یاسین(خانه ملل) کاشان در گفتگو با خبرنگاران گفت:این نشست به منظور رایزنی خرید پیشرفته‌ترین خودروها و امکانات و به‌روزترین تجهیزات و دستگاه‌های مورد نیاز سازمان برگزار می‌شود.

سید مهدی مجدالاشرافی، با اشاره به به افزایش انبوه‌سازی و احداث ساختمان‌های مرتفع و طبقاتی در کاشان افزود:سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری این شهرستان برای خرید نردبان‌های 56 و 32 متری، امکانات انفرادی، تجهیزات فنی خودروها و پمپ‌های آتش ‌نشانی با این شرکت خارجی اقدام به رایزنی و هماهنگی کرده است.

به‌گفته‌وی، سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان برای نخستین بار است که به‌صورت مستقیم با نماینده شرکت خارجی برای خرید در حال رایزنی و هماهنگی است.

مجدالاشرافی، تصریح کرد: شرکت اتریشی(ROSENBAUER) به‌روزترین و مدرن‌ترین شرکت خارجی تولید و تامین کننده تجهیزات ایمنی، نجات و آتش‌نشانی است.

شایان ذکر است این نشست مدیر عامل معاون و مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان با حضور نماینده و کارشناس شرکت اتریشی(ROSENBAUER) ، معاون برنامه ریزی و هماهنگی و مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری، درراستای شناسایی و رایزنی خرید ابزار و تجهيزات پیشرفته از شرکت خارجی در اتاق تشریفات خانه تاریخی آل یاسین(خانه ملل) کاشان برگزار شد. 



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.