سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده دریابانی استان بوشهر:

۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در بندر کنگان کشف شد

فرمانده دریابانی استان بوشهر گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ، با تلاش ماموران دریابانی، ۵۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در بندر کنگان کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سرهنگ ولی‌الله رضایی‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران در کنگان با تاکید بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ اظهار داشت: با اشرافیت ماموران دریابانی بر مناطق مختلف استان بوشهر تمام فعالیت‌های قاچاقچیان و متخلفان رصد و در کوتاه‌ترین زمان با آنان برخورد می‌شود.

وی از کشف نیم تن مواد مخدر در کنگان خبرداد و افزود: در راستای ارتقا سطح امنیت حوزه استحفاظی و مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان کالا و سوداگران مرگ، ماموران پایگاه دریابانی کنگان با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به کشف نیم تن مواد مخدر از یک شناور در بندر کنگان شدند.

فرمانده دریابانی استان بوشهر از استقرار ماموران مبارزه با مواد مخدر در روستای پرک کنگان خبر داد و خاطر نشان کرد: پس از استقرار ماموران دریابانی بندر کنگان در روستای پرک و انجام کمین مشاهده شد که یک فروند شناور250 اسب بخار با 2 قاچاقچی مسلح حامل مواد مخدر در حال ورود به خور پرک هستند.

رضایی‌نژاد با اشاره به تخلیه مواد مخدر توسط سوداگران مرگ در خور پرک کنگان خاطرنشان کرد: ماموران دریابانی کنگان با شگردهای خاص پلیسی، پس از آغاز تخلیه مواد مخدر توسط قاچاقچیان، تلاش برای دستگیری قاچاقچیان داشتند که با مقاومت آنان مواجه شدند.

وی با اشاره به توقیف شناور حامل مواد مخدر بیان کرد:  با واکنش به موقع ماموران دریابانی کنگان و با عملیات‌‌های موفق شناور حامل مواد مخدر توقیف و 500 کیلوگرم محموله قاچاق کشف شد.

فرمانده دریابانی استان بوشهر  با اشاره به اینکه قاچاقچیان متواری شدند گفت: قاچاقچیان که با واکنش سریع ماموران دریابانی مواجه شدند با استفاده از تاریکی شب  متواری شدند و مواد مخدر کشف شده به یگان دریابانی کنگان منتقل شد.

این مسئول با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای کشف  مواد مخدر یاد شده تصریح کرد: دستگیری قاچاقچیان در دستور کار دریابانی قرار دارد که در این راستا اقدامات لازم در حال اجراست.

انتهای پیام /پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.