سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاسخ سوال‌های شرعی خود را درباره احکام شرعی سحر و جادو، اینجا بخوانید

سوال های شرعی شما مخاطبان درباره احکام سحر و جادو توسط کارشناس دینی و مذهبی، پاسخ داده شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بخش های مهمی از سوال های شما کاربران باشگاه خبرنگاران جوان، با کارشناسان دینی و مذهبی مطرح شده و شما می توانید پاسخ های خود را پیرامون احکام شرعی سحر و جادو در اینجا دریافت کنید.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شهرباف سخنران و کارشناس امور دینی و مذهبی در خصوص احکام شرعی سحر و جادو گفت :با نگاهی فقهی به مبحث سحر و جادو درواقع باید دید که این مقوله در قرآن و یا در دستورات اسلام آمده است، یا نه؟ آیات بسیاری در قرآن کریم درباره سحر و جادو وجود دارد، اما تاکید نکرده است.

پاسخ سوالات برخی از کاربران در خصوص «سحرو جادو» توسط حجت الاسلام شهرباف کارشناس مذهبی داده شده که به شرح زیر است.


تا چه اندازه این مبحث در قرآن صحت دارد؟
در قرآن کریم آیات بسیاری درباب اشاره به وجود سحر و جادو شده است، نه به این معنا که تایید کرده باشد. به طور مثال ما در آیاتی درباره حضرت موسی (ع) و فرعون در قرآن داریم که از جانب حضرت موسی (ع) آمده است. آیات 102 سوره بقره «وَ اتَّبَعُوا ما تَتْلُوا الشَّياطينُ عَلي‏ مُلْکِ سُلَيْمانَ وَ ما کَفَرَ سُلَيْمانُ وَ لکِنَّ الشَّياطينَ کَفَرُوا يُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ وَ ما أُنْزِلَ عَلَي الْمَلَکَيْنِ بِبابِلَ هارُوتَ وَ مارُوتَ وَ ما يُعَلِّمانِ مِنْ أَحَدٍ حَتَّي يَقُولا إِنَّما نَحْنُ فِتْنَةٌ فَلا تَکْفُرْ فَيَتَعَلَّمُونَ مِنْهُما ما يُفَرِّقُونَ بِهِ بَيْنَ الْمَرْءِ وَ زَوْجِهِ وَ ما هُمْ بِضارِّينَ بِهِ مِنْ أَحَدٍ إِلاَّ بِإِذْنِ اللَّهِ وَ يَتَعَلَّمُونَ ما يَضُرُّهُمْ وَ لا يَنْفَعُهُمْ وَ لَقَدْ عَلِمُوا لَمَنِ اشْتَراهُ ما لَهُ فِي الْآخِرَةِ مِنْ خَلاقٍ وَ لَبِئْسَ ما شَرَوْا بِهِ أَنْفُسَهُمْ لَوْ کانُوا يَعْلَمُونَ» در قرآن کریم اشاره به صحبت کردن سلیمان نبی (ع) با ورود شیاطین به مردم دارد، لذا از این آیه می توان به چند صورت استفاده کرد، اول اینکه سحر و جادو وجود دارد و در مقابل حقانیت خداوند، باطل است.


تفحص هم در مورد سحر و جادو حرام است؟
سحر، جادو و طلسم در مقابل حق باطل است و اسلام تایید نمی کند، چراکه این مقوله از تعالیم شیطانی است.


برای رهایی از سحر و جادو چکار کنیم؟
سحر، جادو و یا دعا گاهی به واسطه نوشتن، خواندن و یا دمیدن صورت می گیرد، ما در مورد سوره فلق داریم که اگر کسی به نیت کس دیگر و یا کاری آن را به شخص مقابل بدمد، گره و یا چالشی را به آن کس دمیده است، البته به این اعتبار که امری مفید باشد.
در قرآن آیات قرآن کریم به دو سوره ناس و فلق اشاره شده که سوره فلق برای دفع سحر و جادو و سوره ناس برای دفع وسوسه و وسواس آمده است.


می خواستم بپرسم نظر اسلام در مورد سحر و جادو چیست ؟
در وجود چنین امری شکی نیست، اما از نظر اسلام و شرعی بودن، رد شده است.
ما بعضا یکسری علوم مانند نجوم و علوم خفیه داریم که در دسترس همگان نیست، البته از جمله علوم مفید نیز هستند، ولی چون در دسترس همه افراد نیست و آگاهی نسبت به آنها کمتر است، مردم علوم خفیه را سحر می دانند. در همین باب علم مبارک جفر را داریم که اگرچه در دسترس همه نیست، اما مفید است. لذا در روایات داریم که «الناس الدعوة ما الجهل‬‎»؛ مردم نسبت به آنچه نمی دانند، دشمن هستند.


ذکر یا آیه ایی از قرآن است که تمام سحر و دعا ها وطلسم ها رو باطل کند؟
ما ادعیه های فراوانی داریم که طلسم گونه نوشته می شوند مانند احراز امیرالمونین (ع) و حرز امام جواد (ع) که اثرهای فراوانی هم دارند.


آیا بستن بخت دختر واقعا وجود دارد؟ اگر پاسخ بله است چگونه میتوان بخت دختر را باز کرد؟
اما در باب ازدواج و یا طلسم بستن بخت و ازدواج باید بگویم که امروزه بسیاری از دختران تصور می کنند که بخت آنها با دعا و ...بسته شده است، و این در صورتی است که به جزای اعمال هر فرد مربوط می شود، وسواس زیاد به روی انتخاب ها و یا ایراد گرفتن از خواستگارها، باعث بسته شدن دربهای رحمت و برکت می شود و این امر هیچ وابستگی به سحر و جادو ندارد.


اصلا تحقیق و تفحص در مورد سحر و جادو حرام است؟ اگر سحر و جادو در راه درست انجام شود باز هم حرام است؟ کار این دعا نویس های سحر و جادو، شرعی و قانونی است؟
سحر حرام است و در زمره گناهان کبیره قرار دارد، اگر هم کسی آن را حلال بداند و یا ساحر باشد، کافر تلقی می شود، از این روی هرکسی کم یا زیاد از معلمان باشد، کافر است.
«قَالَ رَسُولُ اللَّهِ (ص) ثَلَاثَةٌ لَا یَدْخُلُونَ الْجَنَّةَ مُدْمِنُ خَمْرٍ وَ مُدْمِنُ سِحْرٍ وَ قَاطِعُ رَحِم‏»؛ رسول خدا(ص) فرمود: سه طایفه وارد بهشت نمی‌شوند؛ دائم الخمر، کسی که شغلش ساحری است، و کسی که پیوند خویشاوندى را بریده باشد.


چگونه می شود فردی که دعایی شده است را آن دعا را باطل کرد ؟
علاوه بر سوره ناس و فلق 2 دعای دیگر به نام آیات سخره از پیامبر اکرم (ص) وجود دارد که برگرفته از آیه 54 سوره اعراف «إِنَّ رَبَّكُمُ اللَّهُ الَّذِي خَلَقَ السَّمَاوَاتِ وَالأرْضَ فِي سِتَّةِ أَيَّامٍ ثُمَّ اسْتَوَى عَلَى الْعَرْشِ يُغْشِي اللَّيْلَ النَّهَارَ يَطْلُبُهُ حَثِيثًا وَالشَّمْسَ وَالْقَمَرَ وَالنُّجُومَ مُسَخَّرَاتٍ بِأَمْرِهِ أَلا لَهُ الْخَلْقُ وَالأمْرُ تَبَارَكَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِينَ (٥٤)» است که مداومت در خواندن آن باعث دفع بلایا و یا سحر و جادو می شود.همچنین دعایی دیگر نیز شیخ عباس قمی در حاشیه کتاب مفاتیح الجنان در همین باب آورده است که باید به روی پوست آهو و طبق شرایط ذکر شده در این کتاب انجام شود.


افراد سود جو را در زمینه سحر و جادو چطور بشناسیم؟
تشخیص چنین افرادی مشکل است، اما در نهایت اگر کسی مسیر اولیاء، اهل بیت (ع) و کلام الهی و وحی را بیان کند، دلیل بر حقاقیت است و در غیر ا ین صورت امری شیطانی و حرام است.


مراکز معتبری که می توانند در زمینه شکستن سحر و جادو فعالیت کنند داریم؟ اگر داریم معرفی بفرمائید؟
این علم و یا علوم چون جزو علوم خفیه هستند و آگاهی نسبت به آنها کم است، نمی توانیم توصیه ای برای انجام این امور داشته باشیم.


انتهای پیام/


احکام شرعی سحر و جادو

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۳ خرداد ۱۴۰۳
سلام وقت بخیر.چطور بفهمیم که ازمون جادو شده و چطور ان را باطل کنیم
علی
۰۰:۵۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۳
سلام
من تو قرآن یک سوزن دیدم میخواستم ببینم جادو هست یا خیر
ناشناس
۱۹:۱۸ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
سلام. الان چند وقت میشه که دامادم رو توسط دعانویس به گونه ای کردن که انگار اختیار کار کردن رو ازش گرفتن آنچنان شور رو شعف داشت و کاری بود ودر ضمن یکی از نزدیکاش (برادرش) و که احنمال زیاد توسط خانواده او این بلا سرش اومده هر موقع برادرش
رو میبنه حتی صدایش رو میشنوه اخلاقش خیلی فرق میکنه داغون میشه و گریه میکنه.. الان بیشتر از ۱ماه هست اینگونه شده ..آیا زمان خاصی باید بگذره تا درست بشه..ودر ضمن آیا این سحرو دعا برعکس هم عمل میکنه ..چون به احتمال خیلی زیاد هدف تفرقه و دعوا بین دخترم و دامادم بوده ولی از اون زمان وابستگی دامادم به دخترم بیشتر شده وباهم اصلا مشکلی ندارن ولی با دیدن و صحبت از برادرش و رفتارش عوض میشه و اذیت میشه و تقریبا نوعی ترس در این جوان هست و انگار قابلیت های گذشته ش یک شبه از دست داده است.
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۲ فروردين ۱۴۰۳
شوهرمن بابرادرش کارمیکنه پارسال خواست ازبرادرش جدابشه برای خودش کارکنه یه کارخوب هم بهش پیشنهادشد ولی جورنشدبدا فهمیدم که جاریم دعا نوشته که ازهم جدا نشن خیلی ناراحت شدم چکارکنم که دعای که نوشته باطل بشه
مسلمان
۰۹:۳۶ ۱۷ بهمن ۱۴۰۲
بر کسی که مشکوک هستید سحروجلدوشده سوره ی بقره را بخوانید اگه طلسم باشه به آیات واکنش نشون میده (حالت تهوع سردرد تنگی نفس)اگر این علایم دیده شد جادو شده. وفقط فقط راه درمان اینه که شخص بیمار راوادارکنید نماز اول وقت روبخونه ذکر زیاد بگه. قرآن بخونه. سوره بقره روباوجود علایم هرشب بخونه وجلوی تهوع رونگیره. فقط با قرآن درمانی میشه طلسم روشکست.
ناشناس
۱۵:۲۳ ۲۹ دی ۱۴۰۲
میشه توی دیوار های مسجد دعای طلسم بزاریم ؟
اگه میشه چه دعایی میشه ؟
من چند نفر رو دیدم به همین دلیل
مهسا
۱۷:۵۸ ۲۸ دی ۱۴۰۲
کسی رو طلسم و سحر کنم ایا گناهی داره !؟
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۵ دی ۱۴۰۲
اول لعنت خدا برپدرومادر آنکه مردم سحر میکند سحر کاملا وجوددارد و توسط انساهای کثیف که برای منبع درامد کردن هست. جن ها به چشم دیده نمیشوند آنهایی که سحر شوند اطرافشون و خونشون میمانند و اذیت میکنند مثل الکتریکی هستن وارد بدن میشوند و هرکاری خواستن میکنند قدرت ما به آنها نمیرسد اول و آخر میگم خدا لعنت برای انسانهای کثیفی که سحر مینویسند و گرنه جن با م اکاری ندارنند
ناشناس
۰۶:۴۲ ۲۳ آذر ۱۴۰۲
سلام اگ میشه جواب من رو بدین من چند روز پیش بادخانواده ب تفریح رفته بودم بچه ها دوتا دعا زیر درخت دیدند من انها را باز نکردم وسریع انداختم توی اتیش الان خیلی میترسم پشیمونم از روزی هم ک از تفریح اومدیم یک گره ایی افتاد تو زندگیمون یکی از بچه هام مریض شد من نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید
ناشناس
۲۱:۳۱ ۲۰ آذر ۱۴۰۲
آیا استفاده از موکل رحمانی حلال است؟
فرهادایزدیفر
۰۷:۵۹ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
سلام من طی ۳ روز در اسباب کشی قریب به ۵۵ جادو در منزلم پیدا کردم و هنوز هم به طرز عجیبی دارم پیدا میکنم این جادوها یکسر داخلش از مرگ و بدبختی وبیماری لاعلاجی... برای اعضا خانواده و خودم نوشته شده حدود ۴۰ تا رو داخل آب جاری انداختم چیکار باید بکنم دارم دیوانه میشم
Fatemeh
۱۴:۰۷ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
سلام فضای مجازی دیدم گذاشته بودن عکس بچه تون رو نذارید فضای مجازی از طریق عکس جادو می‌شود آیا درست است؟
ناشناس
۱۴:۵۱ ۲۵ شهريور ۱۴۰۲
من همه رو رفتم از روزی که برای کمک رفتم سمت دعا نویس زندگیم نابود شد بعد ها فهمیدم من نادون خدا رو ول کردم رفتم به به بنده خدا و شیاطین خواستم کمکم کنه اینه که از خدا دور شدم و بهش شک کردم . زمانی که پیش دعا نویس رفتی و از خدا دور شدی تو مطیع و برده شیطان میشی .و اون تو رو یه کاری میکنه باورش کنی و آبه خدا و قدرتش شک کنید . توبه کنید و از هر دعا نویس و شیطان صفتی دوری کنید تا مثل من گرفتار نشید . تا زمانی که به دعا نویس و شیطان باور دارید و اعتقاد دعاهای نوشته اونها عملی میشه و همه کاری میتونن بکنن چون نیرو رو از شما میگیرن . تا دیر نشده توبه و به خدا پناه ببرید . فقط خداست که قدرت مطلق هست . یا خدا
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۵ دی ۱۴۰۲
سلام خدالعنت کند آنهایی که سحر میکنند سحر کاملا هست و وجود دارد خداوند دروز قیامت مخلوقات را انس به سه دسته و جن به دودسته و فرشته که همگی خوب
بنده ۱۲سال درگیر سحر بودم یک بی پدر زندگی راداعون کر و زندگی دوم راهم فقط باتلفن محل کار یا زندگیت اجنه میفرستاد اجنه ها باما کاری ندارند ولی انسهای کثیفی آنها را بدست میآورند و از طریق آنها اذیت می‌کنند لعنت خدا برپدر و مادر آنباشد که زندگی ماانسانها را از هم می پاشدفقط باید صبور باشی برخداتوکل کنی تاروزی که بدانی کی شما سحر میکند
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۴ شهريور ۱۴۰۲
سلام دوستان من به کمک شمانیازدارم
اگه بشه
لیلا
۲۰:۱۶ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲
آیا خونه خریدن از طریق جادو حرام است ؟
م.خادم
۰۰:۱۱ ۲۸ تير ۱۴۰۲
حجت الاسلام والمسلمین مهدی شهرباف سخنران و کارشناس امور دینی و مذهبی در خصوص احکام شرعی سحر و جادو گفت :با نگاهی فقهی به مبحث سحر و جادو درواقع باید دید که این مقوله در قرآن و یا در دستورات اسلام آمده است، یا نه؟ آیات بسیاری در قرآن کریم درباره سحر و جادو وجود دارد، اما تاکید نکرده است.
م.خادم
۰۰:۱۱ ۲۸ تير ۱۴۰۲
خیلیم عالی حداقل یه منبع داریم
م.خ
۰۰:۱۱ ۲۸ تير ۱۴۰۲
در قرآن کریم آیات بسیاری درباب اشاره به وجود سحر و جادو شده است، نه به این معنا که تایید کرده باشد. به طور مثال ما در آیاتی درباره حضرت موسی (ع) و فرعون در قرآن داریم که از جانب حضرت موسی (ع) آمده است. آیات 102 سوره بقره «وَ اتَّبَعُوا ما تَتْلُوا الشَّياطينُ عَلي‏ مُلْکِ سُلَيْمانَ وَ ما کَفَرَ سُلَيْمانُ وَ لکِنَّ الشَّياطينَ کَفَرُوا يُعَلِّمُونَ النَّاسَ السِّحْرَ وَ ما أُنْزِلَ عَلَي الْمَلَکَيْنِ بِبابِلَ هارُوتَ وَ مارُوتَ وَ ما يُعَلِّمانِ مِنْ أَحَدٍ حَتَّي يَقُولا إِنَّما نَحْنُ فِتْنَةٌ فَلا تَکْفُرْ فَيَتَعَلَّمُونَ مِنْهُما ما يُفَرِّقُونَ بِهِ بَيْنَ الْمَرْءِ وَ زَوْجِهِ وَ ما هُمْ بِضارِّينَ بِهِ مِنْ أَحَدٍ إِلاَّ بِإِذْنِ اللَّهِ وَ يَتَعَلَّمُونَ ما يَضُرُّهُمْ وَ لا يَنْفَعُهُمْ وَ لَقَدْ عَلِمُوا لَمَنِ اشْتَراهُ ما لَهُ فِي الْآخِرَةِ مِنْ خَلاقٍ وَ لَبِئْسَ ما شَرَوْا بِهِ أَنْفُسَهُمْ لَوْ کانُوا يَعْلَمُونَ» در قرآن کریم اشاره به صحبت کردن سلیمان نبی (ع) با ورود شیاطین به مردم دارد، لذا از این آیه می توان به چند صورت استفاده کرد، اول اینکه سحر و جادو وجود دارد و در مقابل حقانیت خداوند، باطل است.
م.خ
۰۰:۱۰ ۲۸ تير ۱۴۰۲
سحر، جادو و طلسم در مقابل حق باطل است و اسلام تایید نمی کند، چراکه این مقوله از تعالیم شیطانی است.
م.خ
۰۰:۱۰ ۲۸ تير ۱۴۰۲
سحر، جادو و یا دعا گاهی به واسطه نوشتن، خواندن و یا دمیدن صورت می گیرد، ما در مورد سوره فلق داریم که اگر کسی به نیت کس دیگر و یا کاری آن را به شخص مقابل بدمد، گره و یا چالشی را به آن کس دمیده است، البته به این اعتبار که امری مفید باشد.
در قرآن آیات قرآن کریم به دو سوره ناس و فلق اشاره شده که سوره فلق برای دفع سحر و جادو و سوره ناس برای دفع وسوسه و وسواس آمده است.
م.خ
۰۰:۱۰ ۲۸ تير ۱۴۰۲
در وجود چنین امری شکی نیست، اما از نظر اسلام و شرعی بودن، رد شده است.
ما بعضا یکسری علوم مانند نجوم و علوم خفیه داریم که در دسترس همگان نیست، البته از جمله علوم مفید نیز هستند، ولی چون در دسترس همه افراد نیست و آگاهی نسبت به آنها کمتر است، مردم علوم خفیه را سحر می دانند. در همین باب علم مبارک جفر را داریم که اگرچه در دسترس همه نیست، اما مفید است. لذا در روایات داریم که «الناس الدعوة ما الجهل‬‎»؛ مردم نسبت به آنچه نمی دانند، دشمن هستند.
مهران
۱۲:۴۲ ۱۹ تير ۱۴۰۲
سلام میخواستم ببینم اآبا دعا میتونن رزق و روزی کسی رو ببندن و اگر جوابتون اره است چطور میشه باطل کنیم
ناشناس
۲۱:۳۱ ۰۹ فروردين ۱۴۰۲
کسی دعانویس قرآنی شیعه تهران می شناسه؟
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۹ فروردين ۱۴۰۲
کسی دعانویس قرآنی شیعه تهران می شناسه؟
فاطمه
۰۱:۰۸ ۲۱ آذر ۱۴۰۱
فقط خدا خدا خدا پناه ببرید ب خدا همه مشکلات زندگیتون حل میشه و خدا بزرگ ترین و بخشنده ترین و مهربان ترینست
....
۱۳:۵۷ ۰۴ مهر ۱۴۰۱
هر روز قرآن بخونید بهترین راه نجات هست اونایی هم که دستشون رو به جای اینکه به سمت خدا بالا ببرن دستشون رو سمت شیاطین جادوگر بالا بردن بدا بر احوالشان توبه کنن که وقتی نیست
علس
۲۳:۰۴ ۰۴ مرداد ۱۴۰۱
راسته جادو همزادفرد رافعال میکند
سرو
۲۲:۱۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام اسم مامانم رو با قطره ای خون از من کسی در خواست کرده به نظر شما برا چه کاری یا چه طلسمی ازش استفاده میکنن؟
سوسن
۱۹:۳۳ ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام ی قفل کوچیک ب همراه خاک و۳عدد گندم و سوزن شکسته ودعای کوچیک باهم باشن چجور طلسم و یا جادویی هستش؟
علیرضارضایی
۰۴:۴۴ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام . من سوال کردم بهم گفتن منو طلسم کردن از نوع دفنی و بادی .میخواستم بدونم چجوری میشه برا همیشه از شر این طلسم و جادو خلاص شد تورو قران کمکم کنین
ناشناس
۰۲:۴۸ ۲۷ فروردين ۱۴۰۱
من طلسم شدم چیکار کنم خودم میدونم که طلسم شدم میشه راهنماییم کنید
محمد
۲۳:۵۷ ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
چرا تو خونه اسپند دودمیکنن با سرکه میپاشن با آبلیمو میریزن
امیرحسین
۱۶:۰۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۱
سلام من چندسالی هست رزق روزی ندارم که پدرم میکنم کارم جفت و جور نمیشه دستم به هیچکاری کاری نمیره همش احساس خستگی و میخوام بخوابم از زندگی خسته شدم همش همه بدنم ضف میره استخون درد دارم دعا هم چندین باردرخونه پدرم پیداکردیم که کل خانواد مون رزق وروزی نداریم برکت نداره پولی که دستمون میاید خیلی خیلی کم روزی شدیم باید ازکجا متوجه بشیم سحر یا جادو هستیم یا نه تورخدا اگر کمکی ازدستون میاد برام انجام دهید از این وضعیت نجات پیدا کنیم همش مریضی تو خانواد مون میاد چکار انجام بدیم ممنون
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
شما کرونا دارید
مانا
۲۲:۰۱ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
باسلام
سحر و جادو حرام و از گناهان کبیره هست و در فقه اسلامی حکمش برای ساحر و عامل سحر مرگ هست.
قوه قضاییه و مجلس هر چه زودتر باید سحر و جادوگری را جرم انگاری کنند و مجازات آن را که در فقه اسلامی مرگ هست برای این عمل حرام تعیین کنند.
در اکثر کشورها سحر و جادو حرام و حکمش مرگ هست.
80 درصد مشکلات از جمله طلاق و فقر و عدم ازدواج و....سحر و جادو هست.
قوه قضاییه اساتید مورد تایید در علوم غریبه را به مردم معرفی کنند تا مردم برای حل مشکلات سحر و جادو به انها مراجعه کنند......تا مردم گرفتار دعانویسهای شیطانی نشوند.

چند تا از دعانویسهای شیطانی که در میدان ولیعصر تهران دفتر دارند را اعدام کنند حساب دست بقیه میاد.
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
آیا زن ها هم مانند مرد ها در جادو بسته میشوند
ناشناس
۲۲:۳۳ ۰۸ اسفند ۱۴۰۰
سلام همیشه تو خونه مون ناراحتی هست پولمون جم نمیشه کم برکت ست نمیدونم چرا استخاره گرفتیم میگه دعا شدن همه چی تون ایا ممکن است اگه ممکن است چیکار باید کنیم این تازگی مریضی هم زیاد شده تو خانواده مون یه کمک بهم بکنین ممنون میشم
بهار
۱۶:۰۷ ۲۷ بهمن ۱۴۰۰
سلام ببخشید اگه برای برگشته کسی طلسم بگیرم گناه؟حق للناسه ؟
زهرا
۲۲:۲۱ ۲۰ مرداد ۱۴۰۱
بله همین جملتون رو بزنید توگوگل راجبش میگهکه گناهه کبیره
لیلا
۲۰:۵۳ ۲۲ بهمن ۱۴۰۰
سلام.
من یه سال و نیم هستش که ازدواج کردم ولی بچه دار نمیشم با یه شیخ حرف زدم که گفتن من دعای نازایی و چشم نظر روم هستش و اجنه ها چون من اب داغ ریختم باعث اذیتم میشن و اذیتم میکنن و دلتنگم میکنن و گفتش برای از بین بردن مشکلت باید دعا برات بنویسم که طلسمت باطل شه ایا این کار درسته و حرام نمی باشد بهم گفت اگه دنیا رو ب خاطره بچه بگردی نمیتونی بچه دار شی لطفا جواب بدید
تنها
۲۲:۳۰ ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام تو رو خدا لطفا جواب سوالمو بدین زندگیم داره از هم میپاشه،دو ساله ازدواج کردم تقریبا شش ماهی هم نامزد بودم تو دوران نامزدی خیلی خوب بودیم بعد عروسیمون خیلی اوضامون بهم ریخت ولی باز همو خیلی دوس داشتیم چندباری اومدم خونه پدرم و قصد طلاق کردم انقد ک همو اذیت میکردیم ولی تو لحظه های اخر منصرف میشدیم الان باز اومدم خونه پدرم رفتم پیش طالع بین بهم میگه تو و شوهرت قسمت هم نیستین میخام بدونم ایا میشه ب حرفش اعتنا کرد یا نه،مگه کسی جز خداوند از سرنوشت ما خبر داره
عبدالمتین
۱۲:۲۲ ۲۱ دی ۱۴۰۰
من نفر که دوست داشتم جادو کدم اما هدفم ای نیست که همرایش ساعت خوده تیر کنم هدفم ای اس که همرایش زندگی کنم چ نظر دارین آیا گناه داره یا یخیر
ادیس
۱۶:۰۳ ۳۰ آذر ۱۴۰۰
سلام.
اگه برای غیر حضوری موندن مدرسه و بدتر شدن کرونا برای غیر حضوری موندن مدرسه دعا کنیم بده یا خوب؟
اگه خوبه شما هم دعا کنید مدرسه غیر حضوری بمونه؛ تا آخر خرداد امسال حداقل.
باشه خب، امتحانا حضوری باشه ولی درس خوندن مجازی، اینجوری خوبه
امیر
۱۸:۳۱ ۱۹ دی ۱۴۰۰
تصمیم اشتباهی در حال گرفته شدن است ، چون به این صورت سلامت تمام آیندگان و فرزندان این سرزمین و خانواده هاشون به خطر میفته ، الان خیلی ها واکسن بهشون ایمنی نداده ، مثل من ، من سه دوز واکسن زدم ولی ۲ بار کرونا گرفتم ، آیا این درسته تو این کلاس های کوچیک و تنگ ما را زندانی کنند ، اینجوری خیلی ها مریض و خیلی ها ممکن است بمیرند .
تنها
۲۰:۴۰ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
دوستان تازگی نامزدم اصلا باهام نمیحرفه الان مثلا واسه اون دعای نوشته بشه که بهم زنگ بزنه گناهه؟؟
تنها
۲۰:۳۹ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
دوستان تازگی نامزدم اصلا باهام نمیحرفه الان مثلا واسه اون دعای نوشته بشه که بهم زنگ بزنه گناهه؟؟
ناشناس
۱۴:۲۲ ۲۱ آذر ۱۴۰۰
سلام من خودم دعا نوشتم بعد کسی بهم گفت خودت نباید بنویسی بندازش تو آب روان ببرتش. ولی من آب روان دست رسی نداشتم آتیش زدم . آیا تاثیر بد میزاره تو زندگیم منو راه نمایی کنید
ابی
۱۹:۴۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
توسط یک فامیل عزیز و بدبخت چندین بار مورد لطف جادو های عجیب و غریبش قرار گرفتم.امزوز یدونه تخم مرغ داخل پتویی که استفاده روزانه نمیکنیم فقط برا مهمان استفاده میشه داخلش بود حالا شما دوستان بگین چیه داستانش.ممنون
منوچهر
۰۵:۰۵ ۱۴ آذر ۱۴۰۰
سلام دعا برای جدا شدن از شوهر گناه است
اسفندیار
۲۰:۲۷ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
سلام ، دعای جلب معشوق خودم انجام دادم ، یکی دو روز عالی بود ، اما بعدش اوضاع بدتر از قبل شده، میگن چون سعد و ساعت خاص خودش رعایت نکردی برعکس مژشه شاید ، اگه اینجوره چه جوری باطلش کنم ؟؟
ناشناس
۰۸:۳۶ ۱۲ آذر ۱۴۰۰
سلام من انسان موفقی بودم خواستم وسیله کاریم را ارتقاع دهم ۶ماه گشتم زمان عقد قرار داد انگار کسی زبانم را بسته باشد زدم زیر همه چیز از ان روز ورشکسته شدم ۴ ساله که هر کاری میکنم زندگیم درست نمیشه شب وروزم شده دعا کردن البته برادرم خیلی حسادت به من وزندگیم داشت و دارد میگویند طلسم زبان بند شدی درست است یا نه
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۰ آذر ۱۴۰۰
من پش یک نفر شب و روز گریه میکن ٱیا کدام ایه یا دعا است که او را فراموش کنم و در موردش دیگر فکر نکنم البته از قران
زیبا
۲۳:۳۵ ۰۹ آذر ۱۴۰۰
سلام من چند وقت پیش متوجه شدم تو خیابون به موهام سنجاق قفلی زدن...و اصلا متوجه حضور کسی نزدیکم نشدم و حتی همراهمم متوجه نشده بود ....معنی خاصی داره؟احساس سنگینی میکنم و کارهامم پیش نمیره
رها
۲۳:۱۴ ۱۱ آبان ۱۴۰۰
سلام وعرض ادب آیا باطل کردن سحر یا طلسم حرام یا گناه است؟
طاهره
۱۱:۲۸ ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
اگه هم زمان چند کائنات انجام بدم اثر میکنه؟
ناشناس
۰۶:۳۱ ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
آیاتبطال سحرهم گناه محسوب میشه؟
Zzz
۲۳:۵۶ ۰۸ شهريور ۱۴۰۰
سلام و خسته نباشید عذر می خوام ایا دیدن فیلم هایی که در انها مواردی همچون سحر و جادو باشد مشکل دارد ؟ ممنون
محمد
۲۲:۱۶ ۲۹ مرداد ۱۴۰۰
سلام من میخواستم طلسم برای قاچاق سوخت بگیرم این طلسمی که من میخوام بگیریم گناه به حساب میاد یا نه
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
سلام من خانواده پدریم با شوهرم مشکل داره قبل از مراسم نامزدیم خیلی با هم خوب بودن ی بار مادرم برای یچیز دیگ کتاب باز کرده بود منم گفتم زنگ بزنم زنگ زدم گفتن ی زن براتون دعا نوشته اگه این رو باطل کنم گناهه؟
ناشناس
۱۸:۱۴ ۱۸ مرداد ۱۴۰۰
سلام من یک مادرم که فرزند ۲۴ ساله ام چند ماهی هست که به من فش میدهد و وسایل خانه را میشکند.
خیلی جاها رفتم و گفتن که طلسم شده که من رو اذیت کنه
چجوری میتونم این طلسم رو بشکنم؟ اصلا واقعیت داره؟ لطفا پاسخ بدید ممنون
Z m
۱۹:۳۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۰
سلام خیلییییی ببخشید اگه ادم عادت ماهانه شه و دعا گرفته باشه نباید از دعا استفاده کنه؟؟؟؟؟؟
Maryam
۲۰:۵۴ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
سلام ایا اگر شخصی نمازی باشد سحر وجادو روی شخص نمازی تاثییر داری؟؟
Mohsin
۱۱:۵۱ ۱۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام من۷ ماهه نامزاد کردم ولی هنوز عقد نکردم ولی دوسش ندارم و نمیتونم به فامیل بگم که نمی خوامش نمیدونم چیکار کنم لطفا راهنمایی ام کنید؟؟ اگه به یه دعا خوان همون طلسم مراجعه کنم مشکل خاصی پیش میاد؟؟؟؟
ف.ط
۱۴:۳۱ ۲۹ دی ۱۳۹۹
آیا میتوان دعای ابطال سحر را بعد از یه مدت ک همراهمون بود دربیاریم و دوباره بعد از یه مدتی همراه خود کنیم؟آیا اثر آن از بین نرفته؟
امیرمحمدامیری
۲۲:۱۸ ۱۸ دی ۱۳۹۹
با سلام طلسم ورد و اعمال اینچنینی هستند که حلال باشند و انجام آنها ایرادی نداشتباشد؟
مریم صحرایی
۰۰:۱۵ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
آیامن ازدواج میکنم
مریم صحرایی
۲۱:۳۷ ۲۰ آذر ۱۳۹۹
آیامن ازدواج میکنم
یه تنها
۰۰:۵۱ ۱۶ آبان ۱۳۹۹
سلام میخواستم بدونم از کجا بفهمیم جادومون کردن خواهشا جواب بدین زندگیم داره از هم میپاشه
علی
۰۱:۵۰ ۱۱ آبان ۱۳۹۹
ایا دعا نوشتن یا سحر و جادو یا موکل گرفتن برای جذب جنس مخالف و رزق و روزی در کار مشکل دارد؟
مهشید
۲۰:۳۴ ۱۰ آبان ۱۳۹۹
سلام میخاستم بدونم اگر خودمون برای خودمون دعا و یا جادو کنیم اون هم گناه حساب میشه؟
یاس
۱۷:۳۷ ۲۷ مهر ۱۳۹۹
من ۱۳ سال پشت سرهم سرکار بودم تا اینکه قبل از عید جامو عوض کردم و جای جدید خوب نبود از اینور عید بیکارم و واقعا به کار احتیاج دارم
میخواستم بدونم دعایی یا چیزی هست که بهم کمک کنه که زودتر برام کار پیدا بشه؟
ممنون
هدی
۰۰:۲۷ ۱۹ مهر ۱۳۹۹
سلام من و طرف احساسیم خیلی خوب بودیم همودوست داشتیم اما متاسفانه بعد یه مدت طرفم سرد شد کم کم بعد متوجه شدم که یه دختره که بهش علاقه داشته براش کلی دعا زده خواستم بدونم واقعا میشه بدون اینکه طرف بهت حسی داشته باشه با دعا و طلسم مطیعش کنی بدستش بیاری لطفا پاسخ بدید من خیلی دارم اذیت میشم طرفم اصلا دیگه ثبات نداره رابطمون همش قطع و وصل میشه
سهیلا
۰۰:۴۷ ۱۶ مهر ۱۳۹۹
سلام منو همسرم رو چندسالی هست طلسم کردن وبرای باطل کردنش هم یه دعانویس بهم بطلان سحرداده که توش از طلسم شیرنشان وشیروخورشید هم هست ایا جایزهست که استفاده کنم یانه مرجع تقلیدم هم سیستانی هستش
فاطمه
۰۴:۲۱ ۱۵ مهر ۱۳۹۹
سلام من چند وقت پیش به یه دعا نویس گفتم دعای مهرو محبت بگیره که دل یه نفرو به دست بیارم ولی اون دعا رو نصفه انجام دادم فقط و فقط هم اسم اون طرف رو نوشته بود میخواستم بدونم که اون دعا رو نصفه انجام دادم باطله؟
ناشناس
۲۳:۱۵ ۰۴ مهر ۱۳۹۹
ما اگر برای کمک به دیگران جادو کنیم ایا کافر هستیم ؟
م
۲۰:۲۸ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
سلام آیا جادو برای خانه دارشدن گناهه؟ممنون میشم زود جواب بدین
مصیب
۱۴:۰۰ ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام ..روز عقد درمحضر زنم کف دستش عکس تک چشم باابرو باخودکارکشیده یعنی به گفته خودش که طلسمم کرده آیا عقد ماباطله چه باید کرد لطفا راهنمایی کنید
باتشکر
God Lover
۲۰:۳۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۹
در وجود داشتن سحر و جادو و طلسم شکی نیست چه بسا که خیلی ها بدبخت نشدند سراین قضایا،اما اینکه هرچی بشه بگیم اره سحرمون کردن و فلان و فلان... این دیگه غیرمعقوله کسی اگه مشکلی هم داره اول از راه قرآن و سفارش هایی که اهل بیت راجعبه این مسائل کردند مراجعه کنه امروزه دیگه الحمدالله اینترنت در دسترس همگان هست تقریبا و سایت های قابل اعتمادهم موجوده درکل به هردعا نویس و کسی که تبلیغشو میکنه نباید اعتماد کرد و زودباور بود...
پردیس
۱۸:۱۷ ۱۴ تير ۱۳۹۹
ایا طلسم کردن کسی ک دلشو بدست بیاریم گناه است؟؟؟
ناشناس۱
۲۱:۰۴ ۰۲ مرداد ۱۴۰۱
بله گناهه
Kop
۰۵:۳۷ ۱۴ تير ۱۳۹۹
آیا کسیکه تحت طلسم یا همزاد از معشوقش سرد بشه و خیانت بکنه و دل معشوقشو بشکونه این شخص تقاص پس میده یا چون تحت طلسم خیانت کرده و از معشوق خودش سرد شده چوب کاراشو نمیخوره تقاص نمیده؟
جواب بدین
فیروزه
۱۹:۱۱ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام چند مدت پیش سر یه بچه گربه انداخته بودن تو حیاط خونه ما
این کار نشونه چیه و چرا این کارو کرده بودن؟؟؟؟
ایدا
۲۱:۰۳ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹
من چهار پنج ماهه مشکل بدن درد دارم دکتر قلب رفتم اکو دادم گفتن هیچیت نیس تمام ازمایش ها رو انجام دادم گفتن هیچیت نیست اخر سر ب یک دعا نویس مراجعه کردم ب من گفت تو چشم زخم و جن و پری بهت ضربه زدن باید دعا بنویسی دعا ننویسی بد تر میشی ایا صحت دارد این کارو بکنم شما راهنمایی کنین
SYE SNOWDEN
۱۷:۲۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
آیا جادوی سفید و عناصر در مقابله سحر وجادوی سیاه گناه است
آیا جادو بازی کردن اما به کسی آسیب نرساند .باطل است
ناشناس
۰۱:۴۶ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
سلام ببخشید من یه مدتی بود احساس میکردم برام گره زدن و طلسمم کردن چون با اینکه دلم میخواست یه کاریو انجام بدم ولی زود پس میکشیدم انگار دست و پامو بسته بودن تازه بعد چند مدت فهمیدم که واقعیت داشته و برام گره زدن لطفا کمکم کنید چطوری میتونم باطلش کنم اگه برم پیش دعا نویس باطلش کنه گناه کردم ؟
Ftme
۲۱:۱۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
من یه اشتباهی کردم به نفر دادم دعا نوشته دعامحبت داده بودم بنویسه الان چیکار کنم ک باطل بشه دیه به کسی اعتماد ندارم چون احساس میکنم دعای خوبی واسم ننوشته بود
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۶ دی ۱۳۹۸
اگربه هنگام خوندن دعا یا نوشتن آن برای جدایی دونفراگراسم دختررو ندونیم چی باید به جاش بخونیم یا بنویسیم .
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۵ مهر ۱۳۹۸
سلام اگر مادری بداند پسرش و دختری همدیگر را دوست دارند و مادر بخاطر لجاجت و خودخواهی طلسمی درست کند و انها را جدا کند گناه ان مادر چیست؟لطفا جواب منو بدین،؟
مریم
۱۳:۲۲ ۲۷ مرداد ۱۳۹۸
سلام ببخشید قبرستون ممکنه دعای محرو محبت و نظر رو باطل کنه؟
ناشناس
۰۸:۴۴ ۱۷ تير ۱۳۹۸
کی جواب میدهید
H. E
۱۸:۴۱ ۱۰ تير ۱۳۹۸
سلام. ببخشید اگر بدونیم که طلسم شدیم و اطمینان داشته باشیم برای باطل کردن بسته شدن بخت چه دعایی باید انجام بدیم تا سحر از بین بره؟ خودمون میتونیم این کار رو انجام بدیم یا باید پیش دعا نویس بریم؟
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۷ خرداد ۱۳۹۸
سلام ببخشید اگر کسی بداند که کسی بخت اورا بسته ومطمئن باشد ایا فقط باتوکل بر خدا میتوان سحر باطل شود یا باید به دعا نویس مراجعه کرد؟
ناشناس
۰۱:۴۵ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام چرا دعا نویس چرا با قرآن مشکلاتو حل نمیکنید
کاربر
۱۸:۲۴ ۲۴ دی ۱۳۹۷
باتشکر
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
عالی
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
تشکر از اطلاعات خوبتون
ناشناس
۰۷:۵۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
سلام خداقوت
ناشناس
۰۰:۵۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
سحر یعنی علمی که چون تلاشی نشده برای درکش مثل اتم میشه مخفی واضح ترش شعبده بازی. سحر جادو اصلا وجود به اون معنای یه کار متافیزیکی کنن تو مایه کن فیکون که فیزیکی باشه و دخیل بشه نیست .
لا حول ولا قوت الا به الله .معنی کنید لطفا
عارف
۲۳:۰۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۶
به خدای بالا ی سرتان قسم پدر بزرگ های مادرو پدر من سر می بریدند جلو ت میگزاشتند چاقو توی سر و بدن خودشان میکشیدند انگار به آب می زدند خون نمی آمد خودمم در حال حاظر جنی شدم برام دعا کنین که خوب شوم جنون گرفتم.چند تا چاقو هم توی سر من زدند خدا بیامرزسه تا زد باور میکنی.الان هر دتاشان فوت کردند کار هایی میکردند که بگم همین جوری ممانی شمشیر تو سرش میکرد بعد مگفت بیا در بیار فقط خودش یاعلی میگفت تمام از این جا تا صد کیلو متر دور تر به عرض یک ثانیه میرفتن و چیز های دیگر که باور نمیکنین ای ی ی ی ی ی ی خدا
ناشناس
۰۸:۳۲ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
خدا شفات بده ان شاله.....
مجتبی
۰۸:۵۹ ۰۴ شهريور ۱۳۹۶
شماره تلفنتو بدین تا تحقیق کنم در موردش؟
ناشناس
۲۱:۴۵ ۰۳ شهريور ۱۳۹۶
از فردا دخترای بی شوهر میوفتن دنبال دعا نویسا و کلاهبردارا
ناشناس
۲۱:۴۲ ۰۳ شهريور ۱۳۹۶
سحر و جادو کجا بود از فردا یکی جلو پاشو نمیبینه میوفته تو جوب میگه یکی منو سحر و جادو کرده و مردم رو میارن به دعانویسا و ادمای کلاه بردار
ناشناس
۲۱:۳۹ ۰۳ شهريور ۱۳۹۶
یا خدا سحر و جادو چیه دیگه به مغز مردم چیا که نمیاد
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۶
خدایا در دنیا و آخرت به ما نیکی عطا فرما و از آتش جهنم حفظ فرما
ناشناس
۱۸:۰۴ ۰۳ شهريور ۱۳۹۶
ایه الکرسی ودعای معراج روهرروزباخودنگه دارید وبخونیدهردعایی وهرسحریوجادویی را ازبین میبرد
امیر
۱۶:۰۴ ۰۳ شهريور ۱۳۹۶
همه چیز واقعی است