سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیته امداد در هفته ای که گذشت؛

آغاز ساخت و تعمیر ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد/ سهم ۱۶ درصدی تهرانی‌ها در پرداخت صدقات

مهم ترین اخبار و رویدادهای کمیته امداد را با یک کلیک مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛کمیته امداد در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می پردازیم.

سهم ۱۶ درصدی تهرانی‌ها در پرداخت صدقات

محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران در خصوص ميزان مشاركت مردم استان‌ در پرداخت صدقه اظهار كرد: از نظر حجم مبالغ، بيشترين مشاركت مربوط به استان تهران است، بطوریكه ۱۶ درصد كل صدقات كشور توسط مردم استان تهران پرداخت می‌شود.

«همسفره» به کمک کودکان محروم می‌آید

جعفر رحیمی مدیر کل بهداشت و درمان کمیته امداد امام (ره) اظهار داشت: با توجه به آمار بالای کودکان مبتلا به سوء تغذیه اعتبارات تخصیص داده شده برای رفع سوء تغذیه این کودکان کافی نیست، بنابراین کمیته امداد طرحی با عنوان همسفره را به اجرا گذاشت تا بنگاه‌های اقتصادی تولید و عرضه مواد غذایی با عضویت در این طرح و دریافت نشان همسفر، یک درصد از درآمد خود را در اختیار کمیته امداد قرار دهند تا با استفاده از آن برای کودکان محروم و دچار سوء تغذیه سبد غذایی تهیه و در اختیار آنان قرار گیرد.

 ۱۱۰ زوج تهرانی راهی خانه بخت می شوند

محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: در هفته ازدواج، ۱۱۰ زوج تحت حمایت این نهاد راهی خانه بخت می شوند، که این مراسم در چهار نقطه از استان تهران از جمله شهرستان های اسلامشهر، قرچک، پردیس و منطقه ۱۱ شهر تهران برگزار می شود.

آغاز ساخت و تعمیر ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد

جهانبخش مرادی سرپرست مدیریت تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه تامین مسکن مددجویان یکی از فعالیت‌های اصلی این نهاد است که با هدف توانمندی انجام می شود، اظهار داشت: بیش از ۲ هزار و ۵٠٠ مورد ساخت، تعمیرات کلی و جزیی و تکمیل واحدهای نیمه تمام توسط کمیته امداد استان تهران از محل اعتبارات دولتی، صدقات و مشارکت های مردمی در سال جاری انجام می شود.

پرداخت بیش از ۱۶۷ میلیون ریال برای رفع سوءتغذیه کودکان زیر ۶ سال

حسين فتح آبادی سرپرست كميته امداد شهرستان ورامين اظهار داشت: طرح كمک به رفع سوء تغذيه كودكان كمتر از ۶ سال توسط کمیته امداد با هدف ارتقای وضعيت تغذيه كودكان مبتلا به سوءتغذيه در خانوارهای نيازمندبه منظور  افزايش آگاهی، نگرش و عملكرد جامعه هدف در زمينهٔ تغذيه صحيح و رعايت تعادل و تنوع در برنامه غذايی روزانه، توسعه دانش و مهارت مادران در زمينهٔ الگوی تغذيه مناسب، همچنین تغذيه و رشد كودک در نظر گرفته ‌شده است.

آمادگی کمیته امداد برای دریافت نذورات مردم در عید قربان

محسن ولیئی مدیر کل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه نیکوکاران این استان می توانند در روز عید سعید قربان گوشت قربانی و نذورات خود را به پایگاه‌ها و ادارات این نهاد در سطح استان تحویل بدهند، تاکید کرد: گوشت‌های اهدایی در قالب بسته‌های ۲ تا ۳ کیلوگرمی در روز عید سعید قربان در اولین فرصت بسته بندی و در میان نیازمندان و محرومان استان طبق نیازسنجی صورت گرفته از خانواده های محروم با اولویت ایتام و فرزندان مبتلا به سوءتغذیه توزیع می شود.

كاهش زمان انتظار دريافت خدمات با راه‌اندازی صندوق‌ قرض‌الحسنه امداد ولایت

کریم محمودی قائم مقام شهرستان های كميته امداد استان تهران اظهار داشت: صندوق قرض الحسنه امداد ولايت تحت نظارت بانک مركزی آغاز به فعاليت كرده که در حال حاضر به صورت مستقل در زمينه‌ عمليات مالی، جذب سرمايه و سپرده خيران در قالب قرض الحسنه، كاهش زمان انتظار دريافت خدمات نيازمندان، شناسایی دقيق و ارائه تسهيلات، ترويج سنت حسنه و واجب قرض الحسنه و غيره در حال خدمت رسانی به جامعه هدف و اقشار نيازمند است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.