سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر بهداشت:

باید طلیعه نوینی در مدیریت شهری ایجاد شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: انتخابات شورا‌ها با همه ضعف و قدرتی که دارد می‌تواند اثرات مطلوبی داشته باشد و اتحاد ملی را تقویت میکند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ قاضی زاده هاشمی در مراسم گشایش پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهدبا بیان اینکه رای مردم حق الناس است افزود: بزرگترین خدمتی که امام خمینی(ره)  به ملت کرد این بود که همه چیز را به مردم و صندوق رای سپرد.

وی گفت:مشهد ظرفیتی مانند علی بن موسی الرضا دارد و اگر مبنای کار کردن صادقانه باشد کار‌های زیادی می‌توان انجام داد، چهار سال به سرعت می گذرد و باید کار نیک و کارنامه موفق داشت و به حواشی پرداخته نشود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود:یکی از مشکلات شهر ما این بود که آستان قدس رضوی خودش را تنها مسئول قبه شریفه میدانست، اما امروز باید در همه حوزه‌ها به شهر کمک کند.

قاضی زاده هاشمی گفت: تنها با کار و تلاش شبانه روزی می‌توان موفق بود و توجه به حاشیه نمیگذارد کارنامه قابل قبولی ارائه کرد.

وی تصریح کرد: من به عنوان یک مشهدی افتخار می‌کنم که امیدواریم طلیعه نوینی باشد و از ظرفیت‌های شورای شهر قبلی استفاده شود.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه مشهد شهر امام رضا (ع) دارای ظرفیت‌های فراوانی است، ادامه داد:اگر قرار به کار کردن باشد کار در مشهد زیاد هست که باید دست به دست هم دهیم و از حاشیه سازی اجتناب کنیم.

وزیر بهداشت گفت: ۴ سال به سرعت می‌گذرد و همان طور که شما عملکرد دیگران را قضاوت می‌کنید ۴ سال بعد نیز عملکرد شما مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

قاضی زاده هاشمی افزود: مردم از دعوا‌ها خشنود نیستند و همه باید تلاش کنیم تا با کارهایمان بتوانیم اقبال مردم را نسبت به ۲، ۹ اردیبهشت امسال بیشتر شود.

وی اظهار کرد: اداره کردن شهر خرج دارد و خدمات هم حق مردم است و بخشی از این خدمات حق زایران امام رضا (ع) است.
 
انتهای پیام//ف.غ

گشایش پنجمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد با حضور وزیر بهداشت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.