سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی؛

بهره‌برداری از یک‌هزار و 580 پروژه در آذربایجان‌شرقی

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در هفته دولت سال جاری بیش از یک هزار و 580 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ‌بر 880 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛پورمهدی معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص برنامه‌های هفته دولت با بیان اینکه در هفته دولت سال‌جاری بیش از یک‌هزارو 580 پروژه عمرانی و خدماتی در بخش‌های مختلف به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: برای اجرای پروژه‌های موردنظر در هفته دولت بالغ‌بر 880 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

وی افزود: در راستای سیاست‌های دولت برای رسیدگی به مناطق کمتر توسعه‌ یافته و به خصوص روستاها 55 درصد پروژه‌ها در مناطق روستایی و کمتر توسعه‌یافته به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: موجب خوشحالی است اگر بگوییم در مناطق روستایی در سال‌جاری، عمده پروژه‌ها در بخش آب‌رسانی و گازرسانی و برق‌رسانی، راه‌های روستایی و طرح‌های هادی روستایی و بهسازی مسکن روستایی و مراکز بهداشتی و درمانی شروع‌شده و تحویل مردم خواهد شد.

وی ادامه داد: برنامه‌های ارائه‌شده نشان‌دهنده این است که سیاست دولت برای توسعه روستاها و مناطق کمتر توسعه‌یافته جدی بوده و البته عملکرد این را نشان می‌دهد که 55 درصد در مناطق روستایی به بهره‌برداری می‌رسد.

پورمهدی بیان کرد: پروژه‌های ارائه‌ شده بیشتر در حوزه خدماتی و عمرانی بوده و بیشتر طرح‌های موردنظر توسط دهیاری‌ها و شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی و بخشی دیگر با مشارکت‌های مردمی اجراشده است.

وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های واحدهای تولیدی که در هفته دولت یا در آینده افتتاح خواهد شد از قبیل پروژه‌های معدنی و فولادی و واحدهای تولیدی در بین این عناوین منظور نشده و عمدتاً پروژه‌هایی مدنظر قرار داده‌ شده که از اعتبارات دولتی و مشارکت‌های مردمی و شهرداری‌ها و سازمان‌های دولتی هزینه شده است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی ادامه داد: به‌طور کل از مجموع پروژه‌های هفته دولت 856 پروژه در حوزه روستایی بوده که 242 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده همچنین 727 پروژه با 638 میلیارد تومان اعتبار مربوط به حوزه شهری است.

 

انتهای پیام/ش

اختصاص 880 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.