فرماندار شهرستان ویژه مراغه از افتتاح 55 طرح عمرانی و خدماتی در بخش های مختلف این شهرستان در هفته دولت امسال خبرداد و گفت: برای بهره برداری از این طرح ها 420 میلیارد ریال هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمدی فرماندار شهرستان ویژه مراغه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی هفته دولت در مراغه گفت: طرح های عمرانی و خدماتی آماده بهره برداری در این شهرستان در بخش های مختلف کشاورزی، عمران شهری، برق رسانی، گازرسانی، آب و فاضلاب روستایی، واحد تولیدی و نیز طرح های محرومیت زدایی است.

وی اضافه کرد: در این هفته همچنین چهار طرح عمران شهری و سرمایه گذاری در شهرستان کلنگ زنی خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در هفته دولت گفت: این ایام، فرصت مناسبی برای معرفی و تبیین تلاش ها و خدمات دستگاه های اجرایی و نهادهای انقلابی این شهرستان در راستای ارائه خدمات و عمران و آبادانی مناطق شهری و روستایی است.

محمدی افزود: برگزاری آیین های گرامیداشت هفته دولت از جمله دیدار با خانواده های شهدا، غبار روبی مزار شهدا، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه در تبیین عملکرد دستگاه های اجرایی، تجلیل از کارمندان نمونه و نیز افتتاح و کلنگ زنی طرح های عمرانی و خدماتی از برنامه های تدوین شده در این هفته است.

وی با اشاره به لزوم اطلاع رسانی عملکرد دستگاه های خدمات رسان و اجرایی، خواستار همکاری و همراهی نهادها و سازمان ها با رسانه ها برای پوشش مناسب خبری و اطلاع رسانی در این زمینه شد.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه نیز در این نشست گفت: اولویت سپاه، کمک به دولت و دستگاه های اجرایی در اجرای طرح های محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی است.

سرهنگ پاسدار رضا سامی افزود: هم اکنون سه واحد مسکونی در قالب طرح محرومیت زدایی در روستاهای این شهرستان که با همکاری کمیته امداد و بسیج اجرا شده ، آماده بهره برداری در هفته دولت است.

مدیر جهاد کشاورزی مراغه نیز با اشاره به اجرای طرح های کشاورزی در این شهرستان گفت: 2 طرح عمرانی و تولیدی در زمینه انتقال آب و صنایع تبدیلی در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

محمد نریمانی افزود: برای اجرای این طرح ها، 45 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و آماده بهره برداری و خدمات رسانی شده است.

لطف اللهی رئیس اداره گاز مراغه نیز گفت: 2 طرح تقویت ایستگاه های انتقال گاز در بخش سراجو و روستای آغجه دیزج به ترتیب با 37 و 7.6 میلیارد ریال اعتبار آماده بهره برداری است.

 

انتهای پیام/ش

420  میلیارد ریال هزینه برای بهره برداری طرح های عمرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.