سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش اخوت به معرفی گزینه های سرمربی گری تیم امید

مدیر تیم ملی امید ایران نسبت به معرفی گرینه های سرمربی گری این تیم واکنش داد.

حسین اخوت در گفت و گو با خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره مطرح شدن نام حمید استیلی، فرشاد فلاحت زاده و رحمان رضایی برای سرمربی گری تیم ملی امید اظهار داشت: تا جایی که اطلاع دارم فدراسیون فوتبال تاکنون هیچ مذاکره ای با مربیان ایرانی و خارجی نداشته و این نام ها تنها در رسانه ها مطرح شده است.

او درباره احتمال بازگشت امیرحسین پیروانی به تیم جوانان بیان کرد: این امر هم تاکنون قطعی نشده است و باید دید کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره انتخاب سرمربی تیم جوانان و امید چه تصمیمی می گیرد.

اخوت افزود: هرچند تیم ملی امید ایران از راهیابی به مرحله نهایی رقابت های زیر 23 سال آسیا بازماند اما با توجه به اهمیت بازی های آسیایی جاکارتا و مسابقات انتخابی المپیک توکیو باید تکلیف سرمربی این تیم به سرعت مشخص شود تا ملی پوشان امید بتوانند حضور قدرتمندانه ای در این رقابت ها داشته باشد.

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان فدراسیون فوتبال قصد دارند شرایط خوبی را برای ملی پوشان امید فراهم کنند تا طلسم ناکامی این تیم در صعود به المپیک شکسته شود. به همین دلیل انتظار می رود سرمربی این تیم هم به زودی معرفی شود.

انتهای پیام/

معرفی گزینه های سرمربی گری تیم ملی امید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.