سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان بسیج مستضعفان ؛

اتفاقات سال ۸۸ با بی بصیرتی برخی خواص رقم خورد

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت:نقش خواص در انقلاب اسلامی ایران بسیار پررنگ بوده و اتفاقات سال ۸۸ به دلیل بی بصیرتی برخی از خواص رقم خورد و آن‌ها تلاش کردند چیزی به نام انقلاب باقی نماند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ سردار حسین غیب پرور در بیست و دومین طرح ولایت خواهران دانشگاه‌های کشور در مشهدبا اشاره به نقش خواص در جامعه گفت: البته خواص با بصیرت زیادی نیز در کشور داریم که بسیاری از مشکلات را هوشمندانه مدیریت و برطرف می‌کنند و نکته حائز اهمیت این است که باید تلاش کنیم در ردیف خواص اهل حق قرار گیریم.

وی افزود: نمونه خواص اهل حق شهید عالی مقام «حججی» بود که در کشور از این افراد کم نداریم و در هر زمانی یکی از این افراد مطرح وبه عنوان تابلویی زیبا در برابر همگان قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان گفت: برای سنجش میزان حق و باطل خواص، معیار پیروی از ولایت فقیه مطرح است و باید خود را با این مهم بسنجیم.

سردارغیب پرور با تاکید بر لزوم توجه به فضای مجازی گفت: برای خنثی کردن توطئه‌های دشمن در عرصه جنگ نرم باید سواد رسانه‌ای را در خودمان تقویت کنیم تا با آگاهی از روش‌های تبلیغاتی و عملیاتی دشمن، مقابله لازم را انجام دهیم.

 
وی بر لزوم افزایش سواد رسانه‌ای برای مقابله با جنگ نرم دشمن تاکید کرد و افزود:برای مقابله به جنگ نرم دشمن باید سواد رسانه‌ای خودمان را افزایش دهیم.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

آغاز بیست و دومین طرح ولایت خواهران دانشگاه‌های کشور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.