سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغازفعالیت پنجمین دوره شورای شهر وروستا در ایلام

استاندار ایلام ابراز امیدواری کرد: آیین آغازین فعالیت شورای پنجم به عنوان شروع دوره ای درخشان از بهسازی عمران و نمای شهر و روستا و ارتقا سطح خدمات در اذهان عمومی ثبت و شناخته شود.

 

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،محمدرضا مروارید با تبریک آغاز فعالیت رسمی پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بر اهمیت و تاثیرگذاری همدلی و جدیت اعضای شوراهای اسلامی استان برای تحقق اهداف توسعه شهری و روستایی استان ایلام تاکید کرد.

مروارید اظهار کرد: اهتمام قانونمند اعضای شوراها به تداوم تلاش ها و فعالیت هایی که در این سال ها برای بهسازی فضای عمومی شهرها و روستاهای استان جریان داشته سرمایه اجتماعی این نهادهای منتخب مردم را افزایش می دهد.

وی همچنین در پیامی آغاز فعالیت پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را تهنیت گفت ، در این پیام آمده است: اینک با آغاز بکار پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا فرصت را مغتنم شمرده و به اعضای شوراها در دوره چهارم که با سعی و تلاش صادقانه در خدمت مردم بوده اند و به اعضای شوراهای دوره پنجم که این مسئولیت را با رای مردم اختیار نموده اند تبریک می گویم.

انتظار میرود با همه توان تفاهم و همدلی و با ارتباط مستمر با مردم و با توجه به راهبردها و سیاست های کلان نظام و همکاری و تعامل با مدیران استانی ، شهرستان ها و بخش هاو استفاده از نظرات کارشناسان بهرمند شوند تا شاهد رشد و اعتلای شهرها و روستاهای استان باشیم.

مروارید افزود: همانطوری که در دولت یازدهم برای و آبادانی شهرها و روستاها اقدامات قابل توجهی انجام گرفته است و شاهد رشد چشمگیر و قابل توجه اعتبارات عمران شهری و روستایی بوده ایم ؛ به یاری خداوند و با همت مسئولان کشوری و استانی کماکان عمران و آبادانی شهرها و روستاهاخواهد داشت.

انتهای پیام/اس

آغاز به کار شورای شهر ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.