سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار خبر داد

اختصاص تسهیلات به مناطق روستایی گیلان

50 میلیارد تومان تسهیلات برای رونق تولید و توسعه‌ اشتغال پایدار در مناطق روستایی گیلان اختصاص یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت شعبان پور، معاون امور عمرانی استانداری در نشست کارگروه راهبری طرح‌ های ارتقای تولید و توسعه اشتغال روستایی از اختصاص 50 میلیارد تومان تسهیلات این کار خبر داد.

وی افزود: نرخ سود این تسهیلات بین 8 تا 10 درصد است و 10 درصد بقیه را دولت در قالب یارانه برای رونق تولید و توسعه‌ اشتغال پایدار در مناطق روستایی گیلان پرداخت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه به طرح‌ های توجیهی اشتغالزا و مولد روستایی تا سقف یک میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود، اظهار داشت: این تسهیلات را 3 بانک سینا، کارآفرین و پست بانک پرداخت می کند.

معاون امور عمرانی استانداری گیلان هدف از ارائه‌ تسهیلات ارزان قیمت برای طرح‌ های روستایی را رونق تولید و اشتغال روستانشینان و تلاش برای مهاجرت معکوس روستائیان شهرنشین به روستاها عنوان کرد.

شعبان پور همچنین از تمهید مقدمات برای آغاز ساخت 2 هزار واحد مسکونی برای اقشار آسیب پذیر و نیازمند استان در سال 96 خبر داد و افزود: طبق توافق استانداری با کمیته‌ امداد امام، قرار است زمین مورد نیاز این خانه ها را استانداری با مشارکت دستگاه‌هایی نظیر منابع طبیعی، بنیاد مسکن و فرمانداری‌ها تهیه کند و کمیته امداد ساخت این2 هزار مسکن را تا یک سال پیش رو به اتمام برساند.

 

انتهای پیام/ع
 

اختصاص 50 میلیارد تومان برای توسعه اشتغال در گیلان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.