سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور پر رنگ ورزشکاران هیئت انجمن‌های ورزشی / حاشیه‌های المپیاد ورزشی بابلسر

نخستین المپیاد ورزش‌های آبی ساحلی مازندران با معرفی رشته‌ها و نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، المپیاد ورزش‌های آبی ساحلی مازندران در حالی با معرفی رشته‌ها و نفرات برتر به پایان رسید که برخی از رشته‌ها جنبه نمایشی و تفریحی داشتند و در برخی از رشته‌ها هم رقابت‌های قهرمانی برگزار شد که در این آوردگاه نقش رشته‌های زیر مجموعه انجمن‌های ورزشی غیر قابل انکار بود، به طوری که در مراسم و رژه افتتاحیه روز نخست،٧ رشته از ٩ رشته را رشته‌های ورزشی زیر پوشش هیئت انجمن‌های ورزشی بودند.


این رقابت‌ها در دمای ٣٠ درجه‌ای شهرستان بابلسر برگزار شد و تا دل بخواهد حاشیه داشت، حاشیه‌هایی که باید منتظر ماند که خود ورزشکاران چه نمره‌ای را به پهلوان رییس اداره ورزش بابلسر و میزبانان بابلسری این المپیاد از فرمانداری تا شهرداری خواهند داد.


در روز نخست این رقابت‌ها که قرار بود مسابقات فوتوالی ساعت ١١ برگزار شود، به ساعت ١٧ کشانده شد، رقابتی که ورزشکاران این رشته به دلیل عدم اجرای تعهدات میزبانان از قبیل: تامین اسکان و خوراک، به نشانه اعتراض، فینال را برگزار نکردند و مسابقات نیمه تمام ماند.


در رشته‌هایی مانند جت اسکی، پاراموتور، پاراسل و اکس بوکس مسابقات قهرمانی برگزار نشد و ورزشکاران این رشته هم برای بازدید کنندگان و ساحل نشینان رژه رفتند و حرکات نمایشی اجرا کردند.


در رشته دارت در بخش بانوان این رقابت‌ها خانم طاهره یداله زاده از بابل بعنوان قهرمانی رسید و خانم فاطمه حبیبی از قائم شهر مقام دوم را از آن خود کرد.


همچنین خانم صدیقه یداله زاده از بابل و سمیه گلی از ساری به مقام سوم مشترک قناعت کردند.


در بخش اقایان این رقابت‌ها قهرمانی مسابقات به آقای حسین اعرابی از اصفهان و محمد رضا ناظریه از گرمسار به مقام دوم رسید.


همچنین جلال مظفری عضو تیم سایپا ازکرج و محمد رضاییان از آمل مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.


در رشته موج سواری هم موج سواران شهرستان بابلسر به نام‌های سعید اصلانی و مرتضی خلیلی اول و دوم شدند و کسری مقدسی ورزشکاری از بابل رده سومی را به خود اختصاص داد.


در این المپیاد ۳۰ ورزشکار رشته فوتبال رومیزی هم به رقابت پرداختند که در پایان شهرام تقی زاده از نور به مقام نخست رسید و سید سعید عباس نژاد از بابل دوم شد و بابک صادق زاده از از ساری بر سکوی سوم این مسابقات ایستاد.


اما در روز آخر و در جنجالی‌ترین رقابت، مسابقات طناب کشی در وزن آزاد برگزار شد که تیم‌های نور و بابلسر و کلاردشت از مدعیان این رشته بودند که اگرچه در مسابقات طناب کشی تیم‌های بابلسر، محمودآباد و آمل به ترتیب روی سکو‌های اول تا سوم ایستادند، اما به دلیل اعتراض و درگیری میان بازیکنان چند بار متوالی این مسابقات تا مرز نیمه تمام ماندن پیش رفت، درگیری‌هایی که شاید سلیم بهرامی رییس هیئت انجمن‌های ورزشی در محل بازی‌ها حضور نداشت ، امکان رخ دادن فاجعه‌ای ناگوار بود و در آخر با مدیریت و وساطت وی ختم به خیر شد و خبری از نیروی‌های ویژه انتظامی برای حفظ امنیت مسابقات از سوی میزبان تدارک دیده نشده بود.


از ۱۷ رشته حاضر در این رقابت ها، بیش از ۱۰ رشته مربوط به ورزشکاران ورزش‌های رشته‌های هیئت انجمن‌های ورزشی بود که با حضوری پر رنگ کارنامه‌ای موفق از بابت حضور مجموع رشته‌ها را به ثبت رساند.

 

انتهای پیام/آ


المپیاد ورزش‌های ساحلی و آبی با حاشیه هایش

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.