دومین طلایی کاروان ورزش ساحلی ایران، به چهار نماینده دیگر کشورمان در رشته کوراش برای کسب مدال در بازی‌های ساحلی تایلند امیدوار است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ قنبرعلی قنبری کوراش کار ایران در بازیهای آسیایی ساحلی که چهار حریف خود را ضربه فنی کرد، پس از کسب مدال طلا گفت: مسابقات خیلی سختی داشتم. چهار مسابقه پشت سر هم برگزار شد و واقعا خسته شدم. ولی هر چهار حریف خود را ضربه فنی کردم و به مدال طلا رسیدم.

او در مورد قرعه سخت خود افزود: قرعه سختی به من خورده بود و بهترین تیم‌ها در قرعه من حضور داشتند. ولی خدا کمک کرد و توانستم با غیرت و دعای مردم و خانواده به نشان طلا برسم. در این ماه عزیز امام حسین و حضرت ابوالفضل کمک کردند. من از مربی تیم هم تشکر می‌کنم. او کمک زیادی به من کرد و با صحبت‌هایی که وسط مسابقه انجام می‌داد غیرتم را شارژ می‌کرد. صدای مربی‌ام بود که باعث شد مدال بگیرم.

قنبری در مورد سایر ورزشکاران ایران هم گفت: چهار نماینده دیگر در مسابقات کوراش داریم و امیدوارم هر چهار نفر آن‌ها بتوانند مدال بگیرند. به نظرم هر چهار نفرشان مدال می‌گیرند اما نمی‌توانم بگویم کدامیک طلا می‌گیرد و رنگ مدال‌ها چیست.

انتهای پیام/

برچسب ها: ایران ، ساحلی ، آسیا ، طلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار