سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه

مددجویان بامعلولیت شدید مستمری بگیر می شوند

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه گفت: به مددجویانی که کد معلولیت آنها طبق نظر کمیسیون پزشکی شدید و خیلی شدید خورده باشد مستمری تعلقی می گیرد.

زهره شریفی رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ گفت: تا پایان سال جاری کلیه مددجویان که دارای کد معلولیت شدید و خیلی شدید هستن مستمری بگیر می شوند.

شریفی با اشاره به برنامه های این اداره در راستای کمک به معیشت مددجویان گفت: یکی از برنامه های بهزیستی شهرستان کرمانشاه علاوه بر معرفی جامعه هدف استفاده از پتانسیل خیرین است و در کلیه بخشداری ها و مناسبت های مختلف مراسم های با عنوان گلریزان و دعوت از خیرین خواهیم داشت.


وی در خصوص اینکه مستمری به چه افرادی پرداخت می شود افزود: مستمری به مددجویانی که قادر به کار نیستند به صورت مداوم پرداخت می شود اما در کنار این گروه برنامه هایی انجام می شود که بتوانیم کسانی را که قادر به کار هستند با استفاده از دوره های آموزش و پرداخت وام و بلاعوض و ایجاد کارگاه های کوچک از چرخه مستمری خارج شوند.

 

شریفی به مبلغ این مستمری اشاره کرد و گفت:در حال حاضر مبلغ مستمری همراه با یارانه برای یک نفر 148 هزار تومان، خانواده دو نفره249هزار تومان، خانواده سه نفره 324 هزار تومان، خانواده چهار نفر 419 هزار تومان و خانواده های پنج نفر به بالا نیز 465 هزار تومان دریافت می کنند.

 

انتهای پیام/ز

پرداخت مستمری به مددجویان با معلولیت شدید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.