سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاه به علی بن ابیطالب از جمله عباداتی که برهمه میسر است

امام جمعه موقت مهران گفت: از جمله عباداتی که برهمه میسر است نگاه به علی بن ابیطالب و نگاه به سیره و شجاعت اوست.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حجت الاسلام فائز حسینی منش امام جمعه موقت شهرمهران درخطبه های نماز جمعه این هفته شهر مهران ابتدا با دعوت مردم به تقوای الهی گفت از جمله عباداتی که برهمه میسر است نگاه به علی بن ابیطالب ونگاه به سیره وشجاعت وعبادت و زهد وذکر علی و فضایل علی است .


امام جمعه موقت مهران در ادامه خطبه های نماز جمعه سالروز ورود آزادگان را به میهن اسلامی را گرامی داشت وگفت ما باید به خانواده های ایثارگران و جانبازان و آزادگان بیش از پیش رسیدگی کنیم . چرا که شهدا و خانواده های آنان فداکاری کرده و از جان و مال و فرزندان خود برای انقلاب اسلامی گذشتن وامروز لازم است مسولان کشوری و استانی مشکلات این قشر که مهمترین انها بی کاریست را  حل کنند.


امام جمعه موقت مهران در ادامه شهادت شهید حججی را به تمام ملت ایران و رهبر انقلاب تسلیت و تبریک گفت و شهادت وی را به شهادت امام حسین تشبیه کرد وگفت شهید محسن حججی ابروی ایران بود واو ابروی ایران را خرید و درس ازادگی و شجاعت را به جوانان ایران داد.


خطیب جمعه مهران در پایان در خصوص کابینه جدید دولت و اغاز به کار دولت دوازدهم گفت خواسته های ملت ایران و خواسته های رهبری کاملا مشخص است و لازم است سیاست اقتصاد مقاومتی و اجرای دستورات رهبری مهمترین اولویت دولت جدید قرار گیرد.

 

انتهای پیام/ع

خطبه های نماز جمعه مهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.