سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه سیرجان مطرح کرد؛

لزوم افزایش قدرت دفاعی برای نظام اسلامی

امام جمعه سیرجان گفت: لازم است با ناامنی هایی که آمریکا و نوکرانش در منطقه ایجاد کردند توان نظامی را در مقابله با هر حرکت دشمن مد نظر داشته باشیم.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  حجت الاسلام سید محمود حسینی امام جمعه سیرجان در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان گفت: هیاهوی رسانه های غربی علیه مصوبه مجلس شورای اسلامی در مقابله به مثل آمریکا، نشانه ترس قدرت های بزرگ از توان موشکی ایران است.


وی اظهار کرد: مصوبه مجلس شورای اسلامی مقابله به مثل و جواب مصوبه مجلسین آمریکا در رابطه با تحریم های نابجا و نقض برجام است و ضرورت بالا بردن توان موشکی پاسخ خوبی برای استکبار جهانی بود.


حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه آمریکا همیشه مخالف اسلام و مسلمانان است به سالروز کودتای 28مرداد در سال 1332 اشاره کرد و گفت: مرحوم آیت الله کاشانی به همراهی مصدق نهضت ملی صنعت نفت را کلید زد که پیروزی بزرگی بود.


وی ادامه داد: اما اعتماد مصدق به آمریکا موجب شد که این پیروزی بزرگ به کام ملت ایران تلخ شود و منجر به کودتای 28 مرداد و بازگشت شاه به ایران شد.


خطیب جمعه سیرجان، تهدید، ترورها، کودتای نظامی، جنگ تحمیلی علیه ملت ایران و توطئه ها و تحریم ها را نشانه خصومت و دشمنی دستگاه حاکمه آمریکا علیه ملت ایران پس از تاسیس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: لازم است دقت کنیم هیچگاه اعتماد به آمریکا نداشته باشیم که هرجا اعتماد به وجود آمد ضربه خورده ایم.


حجت الاسلام حسینی، جنایات تروریست های داعش با همدستی آل سعود و آمریکا را در منطقه محکوم و از سکوت جامعه بین المللی و سازمانهای حقوق بشر در شیوع بیماری وبا در یمن و ادامه جنایات آل سعود انتقاد کرد و گفت: حاکمیت جهانی که امروز شعار حقوق بشر را می دهد پاسخگوی مسئولیت خود نیست.


وی با اشاره به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، آزادگان را نشانه ایثار و مقاومت ملت ایران دانست و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید حججی این شهید را الگوی تقوا و مقاومت عنوان کرد و افزود: دشمنان شکست خورده روحیه ایثار، مقاومت و تقوای جوانان ما هستند و پیشرفته ترین سلاحهای نظامی شکست خورده این روحیه ها است.


امام جمعه سیرجان به سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س) نیز اشاره کرد و بر ازدواج آسان و فراهم کردن زمینه ازدواج برای جوانان تاکید کرد.


وی رفع مشکلات و شرایط مناسب ازدواج را از وظایف والدین و مسئولان دانست و گفت: ازدواج بموقع آسیب های اجتماعی را کاهش می دهد.

 

انتهای پیام/س

 

افزایش قدرت دفاعی برای نظام اسلامی ضروری است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۷ مرداد ۱۳۹۶
ﺁﻣﺮﯾﮑﺎ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﺫﻟﺖ ﻣﻠﺖﻫﺎﺳﺖ و برجام ملت ایران متاسفانه را ذلیل کرد و هیچ دستاوردی هم نداشت