سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار دوستانه ایران و روسیه در مسکو برگزار نمی شود

رئیس فدراسیون فوتبال روسیه اعلام کرد دیدار دوستانه تیم های ملی روسیه و ایران در شهر مسکو برگزار نخواهد شد.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،ویلتالی موتکو، معاون نخست وزیر و رئیس اتحادیه فوتبال روسیه، در گفتگو با خبرگزاری تاس ،اعلام کرد، مسکو محل برگزاری مسابقات فوتبال دوستانه بین تیم های روسی و ایران نیست و در حال حاضر درباره دو گزینه دیگر در حال مذاکره هستیم.
یک منبع آگاه، به تاس گفت هفته گذشته اتحادیه فوتبال روسیه و فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری یک مسابقه دوستانه در روسیه در تاریخ 10 اکتبر به توافق رسیدند.

موتکو در مصاحبه با تاس گفت: "ما به زودی در یک بیانیه رسمی (محل مسابقه را) اعلام خواهیم کرد. هنوز در حال مذاکره درباره محل احتمالی این مسابقه هستیم."

رئیس اتحادیه فوتبال روسیه تاکید کرد: "بازی بدون شک در روسیه برگزار خواهد شد، اما مسکو محل برگزاری نیست، در حال مذاکره درباره دو گزینه هستیم."

ایران که در رتبه 24 رده بندی فیفا قرار دارد، در رده یازدهم قرار دارد با پشت سر گذاشتن رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 ،حضور خود را در این تورنمت که سال آینده برای اولین بار در روسیه برگزار می شود، قطعی کرده است.


روسیه که در رده بندی جهانی در رتبه 62 قرار گرفته است، ماه فوریه سال 2016  در دیداری دوستانه مقابل تیم ایران در ابوظبی امارات متحده عربی بازی کرد و با نتیجه 0-1 شکست خورد. تیم ملی فوتبال اتحاد جماهیر شوروی سه بار در سال 1978، 1978 و 1985 با ایران بازی کرد و در هر سه مسابقه به پیروزی دست یافته بود.

انتهای پیام/

مسکو میزبان ایران و روسیه نیست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.