آبولا، معتبرترین نشریه ورزشی پرتغال ،شعار تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 را برای خوانندگان خود معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، نشریه آبولا معتبرترین نشریه ورزشی پرتغال که بیشتر به فوتبال می پردازد در شماره امروز خود شعار تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 2018 را برای خوانندگان خود معرفی کرد.

این روزنامه در خبر خود نوشت، تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 با شعار «80 میلیون،یک ملت،یک ضربان قلب» شرکت خواهد کرد.
در ادامه این خبر آمده است، ایران که در هشت بازی انتخابی جام جهانی شکستی نداشته، تیم برتر گروه A  بوده و در راه رسیدن به جام جهانی روسیه هنوز گلی دریافت نکرده است.

دوشنبه شب تیم ملی فوتبال ایران برای اولین بار در تاریخ خود دو بار پیاپی به جام جهانی راه یافت.تیم ملی در ورزشگاه آزادی تهران ازبکستان را  2-0 شکست داد.
سردار آزمون و مهدی طارمی برای این کشور گلزنی کردند.

پس از برزیل، که اولین تیم راه یافته به جام جهانی 2018 است، تیم ایران دومین تیمی است که حضور خود را در این رویداد معتبر قطعی کرده است.

این پیروزی به این معنی است که ایران مرحله نهایی مسابقات انتخابی جام جهانی در گروه A آسیا را با صدرنشینی به پایان خواهد رساند. ازبکستان با هشت امتیاز کمتر از ایران صدرنشین در رتبه سوم قرار دارد و تنها دو بازی باقی مانده است.

در رقابت های انتخابی جام جهانی 2018 در منطقه آسیا دو تیم برتر هر دو گروه به طور خودکار به مرحله نهایی راه می یابند در حالی که تیم های سوم باید در مسابقات پلی آف شرکت کنند.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار