سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس اعلام کرد:

اختصاص اعتبار قطره چکانی عامل اصلی تکمیل نشدن طرح‌های نیمه تمام

اختصاص اعتبار قطره چکانی به طرح‌های نیمه تمام عمرانی، دلیل اصلی طولانی شدن این طرح ها است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، عزت الله یوسفیان در باره وضعیت طرح‌های نیمه تمام عمرانی در حوزه انتخابیه آمل و اقدامات صورت گرفته برای تکمیل آنها، گفت: بسیاری از طرح‌های نیمه تمام عمرانی آمل با استفاده از سایر منابع به سرانجام رسیده و در آستانه بهره برداری است.


وی با بیان اینکه متاسفانه بسیاری از طرح‌های نیمه تمام عمرانی در استان‌ها به دلیل نبود بودجه مناسب با مشکلاتی روبرو هستند و سال‌ها است که بلاتکلیف مانده اند، افزود: دولت و مسئولان مربوطه نسبت به تعیین تکلیف و ن‌هایی شدن وضعیت طرح‌های نیمه تمام باید اقدام لازم را انجام دهند.


عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه متاسفانه اعتبار طرح‌های نیمه تمام عمرانی به صورت قطره چکانی اختصاص داده می‌شود، گفت: کمبود بودجه برای تامین مالی طرح‌های عمرانی باعث شده که مردم همچنان منتظر به نتیجه رسیدن این طرح‌ها و شاهد طولانی شدن این روند باشند.


وی با بیان اینکه بخش خصوصی نیز به دلیل مشکلات مالی نتوانست وارد این میدان شود و طرح‌های عمرانی به صورت نیمه تمام در شهر‌ها باقی مانده است، افزود: تلاش برای تامین منابع و بودجه لازم طرح‌های نیمه تمام عمرانی صورت گرفته و امیدواریم هرچه سریع‌تر این طرح‌ها تعیین تکلیف شود.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با کمک سایر منابع اقدامات خوبی برای تکمیل و بهره برداری از طرح‌های نیمه تمام عمرانی آمل صورت گرفته است و برخی از آن‌ها در مرحله بهره برداری قرار دارند، افزود: از جمله طرح‌های نیمه تمام عمرانی که طی این سال‌ها به نتیجه رسید؛ جاده و سد هراز بود که به مراحل پایانی نزدیک شده و آماده بهره برداری است.


انتهای پیام/ع


اختصاص اعتبار قطره چکانی برای طرح‌های نیمه تمام عمرانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.