سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزیدگان مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور

برگزیدگان نخستین روز مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزان دختر کشور در شهرکرد معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نفرات برتر نخستین روز برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزان دختر کشور در رشته‌های شنا و بازی‌های بومی و محلی در شهرکرد معرفی شدند.

نتایج مسابقات در رشته شنا به شرح زیر اعلام شد:

در مقطع متوسطه اول و در ماده ۲۰۰ متر آزاد، ریحانه نوروزی، رزا رهبر از شهرستان تهران و ستایش پورتالاری از البرز نفرات اول تا سوم شدند.

همچنین در ماده ۱۰۰ متر قورباغه، پگاه لطیفی پور، ستایش پورتالاری و غزال بهمن پور از استان‌های تهران و البرز مقام‌های برتر را کسب کردند.

ریحانه نوروزی، سایه صمدانی و آیناز شیخ عربی از شهرستان تهران، اصفهان و گلستان مقام‌های اول تا سوم ماده ۵۰ متر کرال پشت را به دست آوردند.

در مقطع ابتدایی و در ماده ۱۰۰ متر آزاد، یاسمن صادقی، روژان الهی، سیده آیناز هاشمی از استان‌های تهران و فارس اول تا سوم شدند.

همچنین در ماده ۵۰ متر قورباغه، رومینا میرزایی، ماه صنم ذرات بصیر و مهلا نواده خزعل از استان‌های تهران و خراسان رضوی عناوین برتر را کسب کردند.

یاسمن صادقی، سیده آیناز هاشمی، مارال مزلقانی از استان‌های تهران، فارس و تهران اول تاسوم در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت شدند.

در ماده ۵۰ متر قورباغه در رده سنی ۱۰ سال هم، دینا زمانی، مرضیه شاهقلیان و مطهره مسلمی از استان‌های البرز، چهارمحال وبختیاری و تهران مقام اول تا سوم را از آن خود کردند.

در ماده ۴ در ۵۰ متر آزاد تیمی ابتدایی، استان تهران، فارس و قزوین و در ماده ۱۰۰ در ۴ متر آزاد تیمی متوسطه، شهرستان‌های تهران، تهران و البرز به مقام‌های اول تا سوم رسیدند.

بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی ورزشی دانش آموزان دختر کشور از دیروز چهارشنبه ۲۵ مرداد ۹۶ در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز شهرکرد آغاز شد و تا ۲۸ مرداد مادامه دارد.

گفتنی است: پیش از این سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزی پسر کشور در ۲ مقطع ابتدایی و متوسطه اول در سه رشته بازی‌های بوی و محلی، شنا و وزنه برداری هم از ۱۹ تا ۲۴ مردادماه جاری در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/خ

نفرات برتر اولین روز از مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزان دختر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.