برترین‌های دومین روز از مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر کشور در شهرکرد معرفی شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نفرات برتر دومین روز برگزاری بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی ورزشی دانش آموزان دختر کشور در رشته شنا و جشنواره بازی بومی محلی در شهرکرد معرفی شدند.

نتایج مسابقات رشته شنا به شرح زیر است:

در ماده ۱۰۰ متر کرال پشت در مقطع متوسطه غزل صبوری، ریحانه نوروزی و ساجده تاتلاری از استان‌های قزوین، تهران و قزوین اول تا سوم شدند.

همچنین در ماده ۵۰ متر آزاد در مقطع ابتدایی روژان الهی، رومینا میرزایی و یونا نیاکان از استان‌های تهران، البرز و گلستان مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

راشین جعفری، مرضیه شاه قلیان و دینا زمان نیز در ماده ۵۰ متر آزاد در رده سنی ۱۰ سال، از استان‌های فارس، چهارمحال و بختیاری و البرز مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در ماده ۲۰۰ متر مختلط انفرادی در مقطع متوسطه ریحانه نوروزی، پگاه لطیفی و ستایش پور تالاری از استان تهران عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

همچنین در ماده ۱۰۰ متر آزاد در مقطع متوسطه مریم شیخ علیزاده، طلیعه توسل و نسترن محمدی از استان‌های تهران، البرز نفرات اول تا سوم شدند.

مارال مزلقانی، ر‌ها وثاقی باهر و نازنین زهرا عبدی نیز در ماده ۱۰۰ متر پروانه در مقطع ابتدای، از استان‌های تهران، آذربایجان شرقی و تهران عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده ۵۰ متر پروانه مقطع متوسطه، مریم شیخ علی زاده، زهرا ملک زندی و هستی گودرزی از استان تهران مقام‌های برتر را به دست آوردند.

همچنین در ماده ۱۰۰ متر قورباغه در مقطع ابتدایی، روژان الهی، مهلا نواده خزعل و ماه صنم ذرات بصیر از تهران حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.

بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمانی ورزشی دانش آموزان دختر کشور از چهارشنبه ۲۵ مرداد ۹۶ در دو رشته شنا و بازی‌های بومی محلی و در دو مقطع متوسطه و ابتدایی، در مجموعه ورزشی شهدای دانش آموز شهرکرد آغاز شد و تا ۲۸ مرداد ادامه دارد.

گفتنی است: سی و چهارمین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزی پسر کشور در ۲ مقطع ابتدایی و متوسطه اول در سه رشته بازی‌های بوی و محلی، شنا و وزنه برداری هم از ۱۹ تا ۲۴ مردادماه جاری در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/خ

نفرات برتر دومین  روز از مسابقات قهرمانی ورزش دانش آموزان دختر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار