سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان

ایران نگرش‌های غلط را با وجود جوسازی‌های خبری تغییرداد

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران با وجود جوسازی و غوغاسالاری اطلاعات خبری دنیا خیلی از بن‌‎بست‌های جهان، نوع نگرش‌های غلط، ناشایست و نادرست را با آموزه‌های اسلامی تغییرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ پاسدار  مرتضی عمومهدی، امروز در آیین تجلیل از خبرنگاران کاشان و مراسم تودیع و معارفه مسوول بسیج رسانه گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در غوغاسالاری اطلاعات خبری بن‌‎بست‌های جهان را شکست و اقدام درست و صحیح را از طریق آموزه‌های اسلامی در برابر نوع نگرش‌های غلط، ناشایست و نادرست جایگزین کرد.

وی، با تاکید بر اینکه حقایق؛ کمتر در اخبار دنیا بیان می شود گفت: اخبار جهانی کمتر درراستای تنویر افکار عمومی است.

سرهنگ پاسدار  عمومهدی، خبررسانی با رفتار الهی و صادقانه را برای یک خبرنگار ضروری دانست و گفت:متاسفانه امروز اخبار بیشتر بر مبنای منافع مادی و بشری ا ست.

وی با تاکید بر اینکه مبحث خبررسانی و اطلاع رسانی به مردم دنیا یکی از مباحث مهم است افزود:خبرنگاری حرفه‌ای است که خبرنگاران ارزشی باوجود سختی‌های کار و تحمل آزار و اذیت‌هایی در راه نشر حقایق دارند همچنان رسالت خود را انجام می‌دهند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کاشان، در ادامه با تقدیر از خبرنگاران کاشان در انعکاس اخبار ارزشی و فرهنگی مذهبی ناحیه، مباحث اقتصاد مقاومتی، اردوهای جهادی و راهیان نور بسیج و مسائل محرومیت زدایی گفت:هر روز، روز خبرنگار است  چون خبرنگاران در هر لحظه برای انتشار اخبار و رویدادهای خبری در حال تلاش، تکاپو و بالندگی و پویایی جامعه است.

سرهنگ پاسدار عمومهدی،در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت و دلاور مردی‌های  شهدای عرصه خبر در داخل و خارج از کشور گفت: شهدا با شهادت به بالاترین نقطه آرمانی خود رسیدند و مایه رستگاری، هدایت و نجات انسان ها شدند.

شایان ذکر است، آیین تجلیل از خبرنگاران کاشانی به همت جناب سرگرد پاسدار علی اصغر قدیری مفرد مدیر روابط عمومی سپاه کاشان با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی به آنها همراه با آیین تودیع محمدهادی صاحبی فرد  مسوول سابق بسیج رسانه و  معرفی سجاد مهتری طاهری مسوول جدید این بسیج ظهر امروز چهارشنبه 25 مرداد در سالن جلسات فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه این شهرستان برگزارشد .

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.