سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امامزاده سید صدرالدین میزبان سالانه 6 هزار اتباع آذری

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: امامزاده سید صدرالدین سالانه میزبان 6 هزار نفر از اتباع آذری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، حجت الاسلام اکبر قیامی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل در نشست با اصحاب رسانه که در محل امامزاده سید صدرالدین برگزار شد افزود: توسعه فضاهای عمرانی با هدف توسعه برنامه های فرهنگی در موقوفات استان انجام می گیرد که در امامزاده سید صدرالدین اردبیل هم در سال های اخیر 3 هزار متر مربع فضای فرهنگی در طبقه اول و همچنین در سالن فوقانی هم سالن چند منظوره برای اجرای مراسمات احداث شده است.

وی افزود: در راستای احیای عمران و آبادانی تمامی موقوفات استان گام های اساسی برداشته شده است که یکی از اقدامات در بحث موقوفات، موقوفیه حسینیه مرحوم میرزا مجتهد اردبیلی است که امیدواریم در آینده نزدیک مراحل عمرانی این حسینیه به اتمام برسد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اردبیل گفت: 24 میلیون متر مربع از موقوفات استان که در دست افراد سودجو بود توقیف و سنددار شدند.

حجت الاسلام قیامی با اشاره به تبدیل امامزادگان به قطب فرهنگی افزود: در این راستا اقدام به برگزاری مسابقات مختلف قرآنی در سطح استان کردیم که در 27 مرداد ماه هم در امامزاده صالح اردبیل مسابقات استانی قرآن بین 250 شرکت کننده از خواهران و برادران برگزار خواهد شد و نفرات برتر به مسابقات کشوری راه پیدا می کنند.

 

انتهای پیام/ح

سنددار شدن 24 میلیون متر مربع از موقوفات استان اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
فاطمه
۰۶:۳۶ ۰۶ فروردين ۱۳۹۷
عجب
فاطمه
۰۶:۳۶ ۰۶ فروردين ۱۳۹۷
عجب