سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورداری وزرای پیشنهادی از توانایی و تجربه لازم برای تصدی مسئولیت وزارتخانه ها

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: وزرای معرفی شده از سوی رئیس جمهوری از توان اجرایی و تجربه مدیریتی لازم برای تصدی مسئولیت های تعیین شده برخوردار هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سلام امینی افزود :  روحانی در کابینه پیشنهادی خود به مجلس دهم تلاش کرده مجموعه ای از نیروهای کارآمد کشور را از جریان های مختلف سیاسی اعم از اصلاح طلب ، اصولگرا و اعتدالگرا را گرد هم آورده و به مجلس معرفی کند.


وی تاکید کرد : افرادیکه در کابینه جدید به مجلس پیشنهاد شده اند در مجموع هم از میان افراد باتجربه بوده و هم نیروهای جوانتر و باانگیزه تر نیز حضور دارند، ضمن اینکه تعدادی از وزرای پیشنهادی پیش از این در مسئولیت معاونت های وزارتخانه ها و سازمانها فعالیت کرده اند و توانایی خود را نشان داده اند.


عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم گفت : کابینه پیشنهادی در مجموع توانایی کسب رای اعتماد نمایندگان را دارد و بجز یک یا 2 وزیر که ممکن است نتوانند آرای مورد نیاز رای بدست آورند مابقی مشکلی برای حضور در وزارتخانه های مورد نظر نخواهند داشت.


وی افزود : رویکرد مجموعه نمایندگان در مجلس دهم همراهی و همکاری با دولت در انتخاب اعضای کابینه جدید است و بنده نیز در صورت انتخاب به عنوان سخنران در دفاع از کابینه پیشنهادی صحبت خواهم کرد.


انتهای پیام/ه


وزرای پیشنهادی دولت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.