نماینده مردم شهرستان های دهلران ، دره شهر ، آبدانان و بدره در مجلس شورای اسلامی فضای مجلس را برای کسب رای اعتماد وزرای پیشنهادی مثبت و مناسب ارزیابی کرد.

فضای مثبت مجلس برای کسب رأی اعتماد وزرای پیشنهادی

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،شادمهر کاظم زاده اعلام کرد: وضعیت ملی، موقعیت منطقه ای و ضرورت های بین المللی اقتضا می کند که نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در جریان اخذ رای اعتماد به کابینه دولت دوازدهم با رئیس جمهوری نهایت همکاری و مساعد لازم را داشته باشند.


وی فضای مجلس را برای رای اعتماد به وزیران معرفی شده مثبت ارزیابی کرد و افزود: هر 2 فراکسیون مهم مجلس مشغول فعالیت و رایزنی هستند تا اعضای کابینه دولت دوازدهم بدون حاشیه و تعلل و همراه و همگام با رئیس جمهوری در وزارتخانه های مربوطه فعالیت خود را آغاز کنند.


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی عملکرد وزرای دولت یازدهم را قانع کننده توصیف کرد و یاداور شد: وزیران معرفی شده در 2 نوبت صبح و عصر در کمیسیون های مجلس حاضر می شوند و اهداف، برنامه ها و سیاست های کاری خود را در دولت دوازدهم برای نمایندگان مردم تشریح می کنند.


کاظم زاده گفت: انتظار و مطالبه نمایندگان مردم از دولت جدید اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی، ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است.


وی پیش بینی کرد بجز 2 نفر از افراد معرفی شده مابقی ، همه وزرای دولت روحانی روز سه شنبه موفق به اخذ رای اعتماد از مجلس شوند و در تلاشیم با استفاده از فرصت باقیمانده و مذاکره با نمایندگان مشکل رای اعتماد افرادیکه ممکن است نتوانند رای لازم را کسب کنند، برطرف کنیم.

 

انتهای پیام/ع

رأی اعتماد نمایندگان مجلس  به وزرای پیشنهادی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.