سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور شناسنامه ایمنی برای ۲۵۰ واحد صنعتی خراسان رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از صدور ۲۵۰ شناسنامه ایمنی برای واحد صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛ مسعود مهدی زاده مقدم در بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک صنعتی قوچان افزود: با اجرای طرح ممیزی ایمنی، واحد‌های در حال فعالیت مستقر در شهرک‌های صنعتی، تحت پوشش و مورد بازرسی فنی قرار خواهند گرفتند و برای آن‌ها شناسنامه ایمنی HSEE صادر می‌شود.

وی افزود: این طرح یکی از برنامه‌های راهبردی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران است که از سال گذشته در دستور کار این شرکت قرار دارد و در شهرک‌های صنعتی کاویان و چناران به عنوان پایلوت اجرا شد و شهرک صنعتی توس در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی گفت: در تمامی واحد‌های صنعتی ممیزی و بررسی سطح ایمنی آن‌ها با هدف مدون کردن برنامه‌های HSEE و نیز در جهت کاهش آسیب‌های احتمالی انجام می‌شود.

مهدی زاده مقدم افزود: مسئولین حوزه HSEE این شرکت با حضور در واحد‌های صنعتی مباحث مختلف ایرادات و اشکالات که در بروز حوادث نقش دارند و بخصوص حفظ محیط زیست را مورد بررسی و به واحد‌های صنعتی منتقل می‌کنند.

 
وی گفت: خاطر نشان کرد: تمامی هزینه‌های اجرای ممیزی این طرح بر عهده شرکت شهرک‌های صنعتی استان است که طبق برنامه انجام می‌شود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی افزود: تمام واحد‌های صنعتی و تولیدی در برابر خطرات مختلف آسیب پذیر هستند لکن لازم است قبل از بروز حادثه ابتدا نسبت به تامین لوازم اولیه اطفاء حریق، ایمن سازی واحد صنعتی و همچنین آموزش نیرو‌های انسانی به عنوان مهمترین عامل پیشگیری، اقدامات لازم صورت پذیرد.
 
انتهای پیام//ف.ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.