سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه‌یابی سه اثر از زنجان به بخش مسابقه جشنواره شبدیز

سرپرست انجمن سینمای جوان زنجان از را ه یابی دو فیلم کوتاه و یک فیلمنامه از استان زنجان به بخش مسابقه پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کرمانشاه خبرداد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان؛سرپرست انجمن سینمای جوان زنجان گفت: اسامی فیلم‌های راه‌یافته به بخش مسابقه پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کرمانشاه ،شبدیز در چهار بخش داستانی، مستند، پویانمایی و تجربی هستند.

بیگلی افزود: در این بین دو فیلم کوتاه آجی به کارگردانی"علیرضا سلطانی و محمد عزیزی" و انیمیشن کشاورز ساخته "جعفر صیادی و نداسادات میرمحمدی" از استان زنجان نیز حضور دارند.

 وی ادامه داد: همچنین در بخش فیلمنامه این جشنواره که هیئت انتخاب و داوری آن متشکل از ابراهیم ایرج‌زاد، مرتضی‌علی عباس‌میرزایی و حسین نمازی بود، سیزده فیلمنامه را در بخش آزاد و سه فیلمنامه را در بخش اقتباسی برای حضور در جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان کرمانشاه_ «شبدیز» انتخاب کردند. که فیلمنامه "گزارش یک مرگ" به نویسندگی پویا نبی از استان زنجان در بخش آزاد حضور دارد.

گفتنی است پنجاه و هفتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «شبدیز» ٢٢ تا ٢٥ شهریور ماه سال جاری با حضور استان‌های کرمانشاه، البرز، قزوین، گیلان، زنجان، همدان، کردستان، ایلام، اردبیل، آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی در شهر کرمانشاه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ر

راه یابی اثرات فیلمنامه ای زنجان به جشنواره منطقه ای

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.