زنجان؛

181 اثر منتخب در سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری زنجان

آثار سی و پنجمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری برای رقابت با آثار دانش اموزان سراسر کشور به دبیرخانه کشوری مستقر در شهر ری تحویل داده شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ اکبر آقایاری کارشناس مسؤول فرهنگی و هنری اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان گفت: در مجموع تعداد 181 اثر انفرادی و گروهی در بخشهای مختلف هنرهای آوایی، نمایشی ، رسانه و فضای مجازِی، آفرینش های ادبی و هنرهای دستی و تجسمی با رعایت ضوابط و مقررات وزارت آموزش و پرورش به دبیرخانه مذکور تحویل گردید.

وی ادامه داد: در بخش هنرهای آوایی تعداد 4 مورد گروه سرود دانش آموزی در دو گرایش تلفیقی و محلی، 10 مورد تکنوازی دختران و پسران، 1 مورد هم نوازی دختران و 6 مورد سرود همگانی مدارس، در بخش هنرهای دستی و تجسمی تعداد 83 اثر انفرادی و 7 مورد نقاشی همگانی، بخش رسانه و فضای مجازی تعداد 6 مورد وبلاگ، 5 مورد نشریه الکترونیکی و 3 مورد بازیهای رایانه ای برتر ارائه شدند.

این مقام مسئول افزود:در قسمت آفرینش های ادبی تعداد 6 نفر از برگزیدگان مسابقات کتاب خوانی، 6 مورد داستان کوتاه، 6 مورد شعر و همچنین 3 مورد نقد ادبی معرفی شدند و در بخش هنرهای نمایشی وفیلم کوتاه تعداد 18 مورد فیلم کوتاه دانش آموزی در گرایش های مختلف، 2 مورد نقالی دختران، 3 مورد نمایش صحنه ای، 3 مورد نمایش نامه خوانی و 3 مورد نیز کار عروسکی برای رقابت معرفی شدند.

آقایاری افزود: داوری در مرحله کشوری به صورت دو مرحله ای انجام می گیرد که ابتدا آثار منتخب به دبیرخانه معرفی می شوند و پس از ارزیابی غیر حضوری ، آثاری که بیشترین امتیاز را داشته باشند برای تعیین رتبه به مرحله حضوری مسابقات که مرداد ماه برگزار می گردد،دعوت خواهند شد.

 

انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.