سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاپایان سال جاری؛

ساخت خانه های مسکونی برای مددجویان کمیته امدادسیستان وبلوچستان

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: ۳۵۶واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد استان ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رضا شهرکی گفت: طبق توافقات کمیته امداد قرار است تا پایان سال ۱۵۶ واحد مسکن توسط بنیاد مسکن و ۲۰۰ واحد مسکن توسط سپاه پاسداران برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد استان احداث شود.


وی افزود: بنیاد مسکن متولی ساخت و بهسازی مسکن در روستاها و شهرهایی با جمعیت زیر 25 هزار نفر است و در همین راستا در جلسه‌ای که اخیراً با مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان داشتیم، این نهاد برای ارائه خدمات به اقشار بی‌بضاعت استان با همکاری کمیته امداد امام(ره) اعلام آمادگی کرد.


مدیرکل کمیته امداد استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: طبق اعلام مدیرکل بنیاد مسکن استان هیچ محدودیتی برای واگذاری زمین به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در مناطق محروم و روستایی وجود ‏ندارد و اگر خیرانی باشند که قصد ساخت مسکن را در این مناطق داشته ‏باشند، می‌توانند از کمک خیران مسکن‌ساز در این زمینه نیز بهره‌مند شوند.


وی ادامه داد: در همین راستا بنیاد مسکن استان در سال جاری 156 واحد مسکن اجتماعی برای اقشار کم درآمد و محرومان که در حقیقت مددجویان کمیته امداد هستند، در نقاط مختلف سطح استان احداث می‌کند.

انتهای پیام/گ

ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان کمیته امدادسیستان وبلوچستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.