سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پلیس راهور استان سمنان;

افزایش تلفات تصادفات معابر درون شهری استان سمنان

معاون پلیس راهور استان سمنان از افزایش ۱۲ درصدی تلفات تصادفات معابر درون شهری این استان از ابتدای سال 96 تا کنون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ موسی بزرگی معاون پلیس راهور استان سمنان در نشست شورای هماهنگی ترافیک و کمیته حمل‌ونقل شهرهای استان سمنان بابیان اینکه راکبان موتورسیکلت و عابران پیاده بیشترین جان‌باختگان تصادفات درون‌شهری را شامل می‌شوند که بر همین اساس هفت هزار و ۹۲۲ راکب موتورسیکلت‌سوار از آموزش‌های لازم برخوردار شدند گفت: طی چهارماهه نخست سال جاری یک هزار و ۶۷۲موتورسیکلت به علت تخلفات متعدد توقیف و دو هزار و ۵۱۲ موتورسیکلت اعمال قانون شد.

 

وی بابیان اینکه طی مدت چهارماهه نخست سال جاری تصادفات درون‌شهری منجر به فوت ۸۰درصد رشد داشت، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ نفر در انواع تصادفات درون‌شهری جان خود را از دست دادند و این در حالی است که این رقم در سال گذشته ۱۰نفر بود و این مهم می‌طلبد تا ارائه فرهنگ ترافیکی درون‌شهری افزون‌تر شود.

 

معاون پلیس راهور استان سمنان از افزایش ۱۲ درصدی تلفات تصادفات معابر درون شهری استان از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و بیان کرد: خسارت‌های تصادفات جرحی درون‌شهری استان به ۶۹۱ مورد در سال جاری رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد ۶۷۵ مورد دو درصد افزایش داشت.

 

بزرگی بابیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند در نحوه آموزش‌های عابران و راکبان موتورسیکلت اثرگذار باشند، تصریح کرد: با توجه به اینکه بیشترین حجم تصادفات درون‌شهری را این دو قشر به خود اختصاص داده‌اند لذا این مهم می‌طلبد تا درزمینهٔ هشدارهای آگاهی بخشی و قوانینی ترافیکی اقدامات جدی‌تری صورت گیرد.

 

معاون پلیس راهور استان سمنان افزود: دستگاه‌های مرتبط با گردشگری و میراث فرهنگی نیز باید نسبت به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه تام داشته باشند و از سوی دیگر به‌منظور برقراری امنیت گردشگران سهولت تردد آن‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.


انتهای پیام / ه


جزئیات نشست شورای هماهنگی ترافیک و کمیته حمل‌ونقل شهرهای استان سمنان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.