سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی ۱۷ پایگاه انتخاب رشته برای دانش آموزان استان زنجان

۱۷ پایگاه انتخاب رشته دانشگاهی توسط آموزش و پرورش برای دانش آموزان استان زنجان دایر شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با اعلام این خبر گفت: به منظور ارائه خدمات مشاوره تحصیلی و راهنمایی صحیح دانش آموزان و کم کردن استرس خانواده‌ها در امر انتخاب رشته دانشگاهی ۱۷ پایگاه انتخاب رشته در زنجان فعال است.

از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۰ عصر تا روز ۲۳ مردادماه در خدمت
عباسی افزود: این مراکز مشاوره وابسته به آموزش و پرورش، در سطح نواحی و مناطق ۱۴ گانه استان از روز ۱۶ لغایت ۲۳ مردادماه از ساعت ۸ صبح الی ۸ عصر در خدمت داوطلبان مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری سال ۹۶ می‌باشند.
وی بیان کرد: افرادی که در پایگاه‌های انتخاب رشته حضور دارند دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های روانشناسی و مشاوره و علوم تربیتی می‌باشند که تخصص لازم و کافی در معرفی رشته‌های دانشگاهی و کیفیت آموزشی دانشگاهی را دارند.
این مقام مسئول افزود: پیش بینی می‌شود که امسال میزان مراجعه کنندگان به این پایگاه‌ها ۱۰ درصد افزایش داشته باشد.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان خاطر نشان کرد: حق المشاوره تخصصی در این پایگاه‌ها ۳۰۰ هزار ریال و هزینه انتخاب رشته مجازی ۲۰۰ هزار ریال می‌باشد و تخفیف ۱۰ درصدی برای خانواده‌های محترم ایثارگران و فرهنگیان درنظر گرفته شده است.
گفتنی است که در صورت تمدید مهلت انتخاب رشته داوطلبان کنکور سراسری از سوی سازمان سنجش این پایگاه‌ها نیز به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

 

انتهای پیام/خ
دایربودن ۱۷ مرکز مشاوره‌ای برای انتخاب رشته دانشگاهی دانش آموزان زنجانی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.