سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار دامغان;

باند اول بزرگراه دامغان - جندق نیازمند اعتبار

فرماندار دامغان گفت : برای احداث 14 کیلومتر از باند اول بزرگراه دامغان – جندق 50 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی اصغرمجد فرماندار دامغان گفت : طرح جاده دامغان- جندق در دولت سازندگی به بهره برداری رسید که لازم است با توجه به افزایش ترددها، با تخصیص اعتبار، آغاز اجرای طرح بزرگراه در این مسیر عملیاتی شود.


وی افزود : در زمان بهره برداری از این محور که یکی از محورهای ارتباطی شمال به جنوب کشور است سالانه یک میلیون مسافر تردد می کردند اما اکنون حجم تردد در این محور سالانه به 10 میلیون مسافر افزایش یافته است.


وی تصریح کرد: محور دامغان- معلمان- جندق به طول 240 کیلومتر به عنوان بخشی از مسیر ارتباطی اصلی شمال به جنوب کشور از محورهای مواصلاتی مهم و حساس شهرستان دامغان و بین استان های سمنان و دامغان است که باید برای افزایش ایمنی و کاهش تلفات جاده در این محور برنامه های جامع و راهبردی اتخاذ شود.


فرماندار دامغان تصریح کرد: سالانه بیش از 15 درصد از تصادفات جرحی و منجر به فوت در محورهای استان سمنان در جاده دامغان- معلمان- جندق اتفاق می افتد که لازم است با ایمن سازی، در کاهش تلفات از این دست تلاش کرد.


مجد گفت: این محور اکنون به‌صورت یک باند رفت و برگشت بوده اما درصدد ارتقاء مشخصات این جاده به بزرگراه در قالب 2 باند مجزا هستیم.

 

انتهای پیام / ه


افزایش تردد در محور دامغان – جندق

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.