سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقش برند در توسعه کسب و کار بررسی می‌شود

پنجمین همایش نشان تجاری با محوریت نقش برند در توسعه کسب و کار در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛  امیرمهدی مرادی دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی در نشست خبری با خبرنگاران گفت: یکی از برنامه‌های انجمن برگزاری همایش‌های برندینگ بوده که تاکنون چهار دوره و هر دوره با یک عنوان خاص برگزار شده و پنجمین همایش نشان تجاری هم با محوریت نقش برند در توسعه کسب و کار در مشهد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هیچگونه وجهی برای حضور در پنجمین همایش نشان تجاری دریافت نمی‌شود، افزود: این همایش در روز‌های ۲۵ و ۲۶ مرداد ماه امسال در سالن همایش‌های ساپکو برگزار می‌شود و در آن برند‌های برتر معرفی شده و مورد تقدیر واقع می‌شوند.

دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی تصریح کرد: در ثبت‌نام‌ها ۵۱ واحد صنایع و ۲۶ واحد اصناف پرسش‌نامه‌های خود را تحویل دادند و پس از زمان مقرر ۴ واحد دیگر هم اقدام کردند که از پذیرش آن‌ها خودداری شد و علت آن انجام دقیق برنامه‌ها به شکلی منظم و طبق جدول زمان‌بندی بوده است.

مرادی تاکید کرد: از ۵۱ واحد شرکت کننده صنایع ۱۶ واحد برتر و از ۲۶ واحد شرکت کننده اصناف ۵ واحد برتر معرفی می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه امسال برنامه‌ها به‌صورت ممیزی اجرا می‌شود، گفت: در برنامه‌های امسال به موضوعات آموزش، جذب سرمایه، نقش و اهمیت برند و ... توجه شده است.

دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی افزود: یکی از موارد تفاهم‌نامه وزارتخانه‌ای میان دو وزارتخانه نیرو و صنعت، معدن و تجارت در خصوص صنعت برق بوده و در این رویداد به این محور هم به‌صورت ویژه پرداخته می‌شود.

مرادی با بیان اینکه برند‌های برتر براساس معیار‌های ۳۵ گانه معرفی می‌شوند، گفت: برند‌هایی که بالاترین امتیازات را در این معیار‌ها دریافت می‌کنند به عنوان برند برتر معرفی می‌شوند.

وی افزود: نقش معرفی و شناخت برند بسیار حائز اهمیت بوده و از سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری می‌کند و در برخی کشور‌ها همانند افغانستان این سوءاستفاده‌ها مشاهده شده است و یکی از هدف‌های ما از برگزاری همایش جلوگیری از عملکرد سودجویان می‌باشد.

دبیر انجمن مدیران صنایع خراسان رضوی تصریح کرد: این همایش با حضور مدیران انجمن صنایع کشور، مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت، استاندار خراسان رضوی و دیگر مقامات و مسئولان کشوری و استانی و با همکاری استانداری، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی، انجمن مدیران صنایع و سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار می‌شود.

مرادی تاکید کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این رویداد می‌توانند به آدرس اینترنتی www.khbc.ir مراجعه کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

انتهای پیام//ف. ح

 

برگزاری پنجمین همایش نشان تجاری با محوریت نقش برند در توسعه کسب و کار در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.