سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مركز پژوهش آراء داوری در كرمان راه اندازی می شود

مدير پيشگيری از وقوع جرم دادگستری كرمان گفت: راه اندازی مركز پژوهش آراء داوری در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ؛ مدیر پیشگیری از وقوع جرم دادگستری كرمان اظهار داشت: پس از برگزاری سمینار منطقه ای داوری در كرمان، معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان راه اندازی مركز پژوهش آراء داوری را در دستور کار قرار داده است و کارشناسان مجموعه در حال ارزیابی و برنامه ریزی این موضوع هستند.

محبوبه میرزابیگی اظهار داشت:این مركز پژوهشی به نقد و ارزیابی آراء داوری در جهت آسیب شناسی موضوع می پردازد و در كنار آن جلسات تخصصی و كارگاههای پیشرفته برای افراد فعال در حوزه داوری برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: سمینار یك روزه داوری؛ دادرسی خصوصی در تاریخ 22/04/96 با حضور مسئولین قوه قضائیه، مسئولین استانی، اعضای محترم كمیته ملی ترویج نهاد داوری، اساتید دانشگاهی و نماینده محترم مردم كرمان در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

میرزابیگی ادامه داد: در این سمینار كه با حضور 450 نفر از قضات، وكلا و جامعه حقوقی، كارشناسان رسمی دادگستری و فعالان اقتصادی برگزار شد اساتید به تشریح مبانی داوری و تحلیل موضوعات حقوقی مرتبط با امر پرداختند.

این مقام قضائی عنوان كرد: پس از برگزاری سمینار كارشناسان مربوطه به بررسی نتایج حاصله و تحلیل فرم های ارزیابی شركت كنندگان، با استفاده از نرم افزار spss پرداخته كه براساس اطلاعات بدست آمده میزان رضایت شركت كنندگان از كیفیت برگزاری سمینار، نوع اقدامات و مطالب و رئوس تدریس شده، حكایت از رضایت 94 درصدی حضار می دهد.

 

انتهای پیام/س

راه اندازی مركز پژوهش آراء داوری در كرمان 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.