سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه موقت تبریز؛

مدافعان حرم ، حافظان امنیت ملی

امام جمعه موقت تبریز گفت : مقاومت فرزندان انقلاب و مدافعان حرم ، خواب را از چشمان دشمنان ربوده و امنیت ملی ما را حفظ کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت‌ الاسلام علی حاجی‌ زاده امام جمعه موقت تبریز، امروز در خطبه‌های نماز جمعه  افزود : مدافعان حرم ، حافظان امنیت ملی مدافعان حرم رویای ایجاد خاورمیانه بزرگ آمریکایی ها را به خوابی تعبیر نشدنی مبد ل کرده اند و به برکت حضور آنها مردم عراق ، سوریه و حزب الله در برابر دشمنان اسلام پیروز شده اند.
وی گفت : متأسفانه برخی در داخل کشور آب به آسیاب دشمن ریخته و حضور مستشاران نظامی ایران را در کشورهای منطقه بر نمی تابند و می گویند ایران در سوریه، عراق و یمن چه می‌ کند، در حالی که باید بدانند حضور مدافعان حرم در آنجا مانند سدی در مقابل توطئه‌ های دشمن و برای جلوگیری از ورود داعش به مرزهای ایران اسلامی است.
خطیب موقت نماز جمعه تبریز تصریح کرد : اغلب این افراد در دوران جنگ نیز نه در دفاع شرکت داشتند نه عزیزشان را به اسلام تقدیم کردند و نه برای دفاع از استقلال و امنیت کشور هزینه ای کردند ولی امروز برای کشور تصمیم می گیرند و تحلیل گر شده اند علتش این است که حکومت اسلامی ما اجازه نمی دهد این افراد آسوده به شرب خمر و عیاشی بپردازند.
حجت الاسلام حاجی زاده افزود : بخشی از مخالفان حضور مستشاری ایران در عراق و سوریه همان‌ هایی هستند که فرزندان خود را در زمان دفاع مقدس به اروپا فرستادند و بعد از جنگ برگشتند و حال سخن از دیپلماسی برای کشور می‌ زنند.
وی با اشاره به گستاخی های روز افزون دولتمردان کاخ سفید در برابر مردم ایران خاطرنشان کرد : دولت آمریکا با گستاخی هر چه تمام می‌گوید باید از تجهیزات نظامی ایران بازدید کند که البته مقام معظم رهبری در این خصوص جواب دندان شکنی دادند و فرمودند که آمریکا حق چنین اقدامی را ندارد.
امام جمعه موقت تبریز همچنین از تدابیر و تلاشهای نیروی انتظامی برای جلوگیری از حضور زنان بی حجاب در خودروهایشان در برخی شهرها تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد در استان ما نیز این اقدام مهم اجرایی شود.
حجت الاسلام حاجی زاده در بخش دیگری از خطبه ها 26 مرداد سالگرد ورود آزادگان سرافراز را به میهن در سال 69 گرامی داشت و گفت : آزادگان به محض رسیدن به خاک وطن بوسه بر خاک زدند و نشان دادند هیچگاه از اهداف خود منحرف نشده‌ اند.

انتهای پیام/خ

مقاومت فرزندان انقلاب و مدافعان حرم ، خواب را از چشمان دشمنان ربوده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.