سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

تاکیدامام جمعه اراک بر حضور وزیران لایق وکاردان درکابینه

امام جمعه اراک به تشکیل کابینه ی کارا و توانمند در دولت جدیدوحضورافراد لایق و کاردان درکابینه تاکید کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ آیت الله دری نجف آبادی امام جمعه اراک درابتدای خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه این شهربه تشکیل کابینه کارا و توانمند در دولت جدید اشاره و به انتخاب شایسته و دادن رای اعتماد از سوی مجلس به افراد لایق و کاردان،تاکید کرد .


آیت الله دری گفت : در کابینه دولت دوازدهم باید شایسته ترین ها فعالیت کنند و همچنین وزرایی هم که ازمجلس رای اعتماد می گیرند ، وظیفه بسیار سنگینی بر دوش دارند.


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در ادامه تعامل با جهان،اجرای دقیق سیاست های اقتصاد مقاومتی ،استفاده از ظرفیت ها و مبارزه جدی با چالش ها و کمبودها را اولویت های دولت جدید دانست و تنها شرط رسیدن به این مهم و حل مشکلا ت و موانع را مدیریت سالم و تلاش جهادی برشمرد.


وی در ادامه ضمن تاکید ،دقت مجلس در بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی رییس جمهور،از انداختن عکس های خویش انداز یا سلفی برخی نمایندگان با خانم موگرینی مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا هم به شدت انتقاد کرد و این اقدام را حرکتی بچه گانه خواند.


امام جمعه اراک همچنین پیروزی حزب الله لبنان بر اسرائیل در تنش های اخیر در منطقه را ،پیروزی تمام شیعیان بر کفار دانست.


او در ادامه حادثه منطقه میرزا النگ افغانستان و شهادت شیعیان نیرو های مردمی عراق به دست گروهک تروریستی داعش با کمک نیروهای آمریکایی را نشانه دشمنی دیرینه ،بدخواهان دین مبین اسلام و پیروان مکتب اهل بیت دانست و راه پیروزی را هشیاری در برابر اینگونه دشمنی ها برشمرد .


آیت ا.. دری همچنین در ادامه از برگزاری پراکنده و نامنظم جلسات اقتصاد مقاومتی استان مرکزی گلایه کرد و خواستار برگزاری جلساتی با نظم بیشتر و پیگیری مجدانه مصوبات آن و البته سیاست گذاری های جدی تری شد .


روز ورود آزادگان به میهن ،تربیت والدین و خود مراقبتی و نظم و انضباط اجتماعی هم از دیگر موضوعات سخنان امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه امروز این شهر بود.
انتهای پیام/ج


کابینه دولت دوازدهم ازدیدآیت الله دری نجف آبادی.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.