سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس:

برپایی مانور اسکان و تغذیه اضطراری در کازرون

مانور اسکان و تغذیه اضطراری امدادگران ۵ منطقه جمعیت هلال احمر فارس در اردوگاه شمال کازرون برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ قدرت الله جمالی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: آمادگی نیرو‌های امداد و نجات، بالا بردن آگاهی نیرو‌های امدادی در استان، آشکارسازی نقاط ضعف و قوت نیرو‌های امدادی در مواقع ضروری هدف برگزاری مانور اسکان و تغذیه اضطراری امدادگران ۵ منطقه جمعیت هلال احمر فارس بوده است.

وی با بیان اینکه در این مانور ۱۲۵ نفر از امدادگران شرکت کرده اند افزود: در استان فارس بیش از ۴ هزار نفر امدادگر آماده در تخصص‌های مختلف وجود دارد.

همچنین عزیزالله خاکسار رئیس هلال احمر کازرون تصریح کرد: در این مانور امدادگران از شهرستان‌های شیراز، سپیدان، رستم، ممسنی و کازرون شرکت کرده اند که هر شهرستان موظف به برپایی ۲۰ چادر امدادی است.

وی ادامه داد: در این اردوگاه فرضی برای اسکان ۵۰۰ نفر افراد در زمان حوادث پیش بینی نشده مثل زلزله فرضی در نظر گرفته شد و تمام امکانات با همکاری دستگاه‌های درگیر آماده شد.

در اردوگاه فرضی در زمان حوادث پیش بینی نشده از جمله زمین لرزه فرضی برای ۵۰۰ نفر اسکان تمام دستگاه‌های درگیر از مخابرات، راه و شهرسازی، بهداشت و درمان، آبفا، شهرداری، گاز، اورژانس، آتش نشانی، آموزش و پرورش، بسیج، نیرو‌های انتظامی، برق و ارتش و سایر ادارات با سرعت در انتقال امکانات به این اردوگاه همکاری داشته اند.

سید کمال علوی فرماندار کازرون و رئیس ستاد بحران این شهرستان در پایان این مانور اضافه کرد: کازرون به عنوان شهرستان معین در حوادث پیش بینی نشده در نظر گرفته شده که باید آمادگی کامل را در این زمینه داشته باشد.

انتهای پیام/ن

برگزاری مانور زلزله

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.