سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منطقه سیلوانا از مناطق مستعد سرمایه گذاری در آذربایجان غربی است

استاندار آذربایجان غربی منطقه سیلوانای ارومیه را جزو مناطق مستعد سرمایه گذاری در این استان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ قربانعلی سعادت استاندار آذربایجان غربی در مراسم کلنگ زنی طرح گردشگری تفریحی اقامتی ستاره سیلوانا با اشاره به اینکه آینده منطقه سیلوانا بسیار درخشان است، افزود: منطقه سیلوانا با توجه به وجود پتانسیل‌های گردشگری ویژه از مناطق مستعد سرمایه گذاری در استان است و امیدواریم طرح گردشگری تفریحی اقامتی که امروز کلنگ زنی شد مقدمه‌ای برای سرمایه گذاری‌های آتی در این منطقه باشد.

وی گفت: احداث مجتمع‌های مسکونی دانشگاهی در منطقه سیلوانا، احداث ۱۲ هتل بیمارستان که مجوز ساخت بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی آن صادر شده و احداث جاده اقتصادی از مسیر سلماس-سرو- سیلوانا تا اشنویه از جمله پروژه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد و با تکمیل آن‌ها شاهد توسعه و شکوفایی بیش از پیش استان و بویژه منطقه سیلوانای ارومیه خواهیم بود.

سعادت اضافه کرد: احداث کمربندی دوم شهر ارومیه، قطار سریع السیر بین شهری ارومیه- تبریز و متصل شدن مرکز استان به شبکه ریلی کشور از دیگر برنامه‌هایی است که بصورت جدی پیگیری می‌شود و با اتمام هریک از آن‌ها مسیر توسعه و سرمایه گذاری بیش از پیش در استان هموارتر می‌شود.

استاندار آذربایجان غربی در ادامه بر ضرورت تسریع در روند صدور مجوز‌های لازم برای سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: اصلاح فضای کسب و کار، مردمی نمودن اقتصاد مقاومتی و تسریع در روند صدور مجوز‌های سرمایه گذاری از جمله ضرورت‌های پیشبرد اهداف توسعه و سرمایه گذاری است که پیگیر تحقق و اجرایی شدن آن‌ها در دولت دوازدهم هستیم.

در ادامه، مهندس سعادت بعد از مراسم کلنگ زنی طرح گردشگری تفریحی اقامتی ستاره سیلوانا از سایت‌های مختلف طرح و همچنین مسیر دسترسی آن بازدید نمود.

انتهای پیام/م

طرح گردشگری تفریحی اقامتی ستاره سیلوانا کلنگ زنی شد

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.